קונטה מדבר על נגיף הקורונה, לאציו תמשיך ברצף הניצחונות?

צ'ירו אימובילה חוגג
צ'ירו אימובילה | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

ראשון באיטליה: אינטר תארח את סמפדוריה ומאמנה נשאל על התפשטות הווירוס ("נעשה את כל מה שיידרש מאיתנו"), סגנית המוליכה בראשות אימובילה תתארח בגנואה. וגם: אטאלנטה נגד סאסואולו ורומא מול לצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם ניצחונה של נאפולי בברשיה ונמשך היום כשבמוקד משחק החוץ של יובנטוס נגד ספאל, אבל יימשך מחר (ראשון) עם המדורגות 2 ו-3 בטבלה בהתאמה – לאציו תפתח את יום המשחקים בגנואה ואינטר תארח את סמפדוריה.

גנואה – לאציו (13:30)
אחרי שניצחה את אינטר במחזור שעבר, עלתה על חשבונה למקום השני וערב המחזור היא במרחק נקודה בלבד מיובנטוס, החבורה של סימונה אינזאגי תקווה להגדיל את רצף הניצחונות לשלושה בגנואה, על חשבון המדורגת 18, שבזכות שני ניצחונות רצופים הצליחה לצמק את הפער מחוף מבטחים לכדי נקודה אחת בלבד, שם ניצבת סמפדוריה המדורגת 17.

לאציו, שניצחה 14 מ-16 משחקיה האחרונים בליגה ובשתי מעידותיה סיימה בתיקו, תתייצב ללא לואיז פליפה המושעה בהגנה ואת מקומו יתפוס פטריץ'. עם זאת, חואקין קוראה שנעדר בשבועות האחרונים בעקבות פציעה ובשבוע שעבר עלה מהספסל, צפוי לעלות בהרכב, וצ'ירו אימובילה ינסה להגיע לפחות ל-27 שערי ליגה.

אינטר – סמפדוריה (21:45)
בחמשת המשחקים האחרונים בין אינטר לסמפדוריה, הנראזורי יצאו עם ידם על העליונה. מחר, אחרי שניצחו 0:2 את לודוגורץ בבולגריה ביום חמישי האחרון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, הם ינסו להמשיך את הרצף מול סמפדוריה ולשמור על פער מינימלי מיובנטוס ומלאציו. 


אריקסן אחרי שער הבכורה. צפוי לפתוח (NIKOLAY DOYCHINOV / Contributor)

המאמן אנטוניו קונטה התייצב היום למסיבת עיתונאים ומצא את עצמו נאלץ להתייחס לנגיף הקורונה המתפשט באיטליה, שכבר גרר ביטול משחקים בליגות נמוכות ובהוראת משרד הבריאות האיטלקי חל איסור על התקהלויות המוניות בצפון המדינה: "אסור לנו ליצור בהלה ועלינו לשמור על סביבה מאוזנת, אבל יחד עם זאת אסור להמעיט בערך הדבר הזה. נעשה כל מה שיגידו לנו הרשויות". כריסטיאן אריקסן צפוי לעלות בהרכב ולתפוס את מקומו של מתיאס וסינו הפצוע, כשגם סטפנו סנסי ייעדר בעקבות פציעה. האורחת, שחטפה חמישייה בביתה מפיורנטינה במחזור שעבר במשחק שכלל שני פנדלים, שער עצמי וכרטיס אדום, במרחק נקודה בלבד מגנואה שמתחת לקו האדום ולסן סירו תגיע בלי המורחקים גסטון רמירז וניקולה מורו.

אטאלנטה – סאסואולו (16:00)
הקבוצה מברגאמו נמצאת עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות אחרי ה-1:4 האדיר על ולנסיה ביום רביעי, אך האם היא תצליח להגיע מפוקסת למשחק מול המדורגת 12 לאור האופוריה בעיר? לרשות המאמן ג'אן פיירו גספריני יעמוד סגל מלא בניסיון להמשיך ביכולת הטובה ולנצח משחק רביעי מתוך חמשת האחרונים בליגה, כולל שביעייה וניצחון על רומא בשבוע שעבר. האורחת, עדיין ללא ולאד קיריקש וחאמד ג'וניור טראורה, תנסה להתאושש מההפסד הדרמטי בדרבי לפארמה בשבוע שעבר.

רומא – לצ'ה (19:00)
רומא ניצחה את לצ'ה בשמונת מתשעת משחקי הבית האחרונים ביניהן ולאור המספרים במשחקים האחרונים, שמראים כי הג'אלורוסי מבקיעה לפחות שני שערים בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה ומנגד בשלושת המשחקים האחרונים של לצ'ה היא הקביעה לפחות פעמיים, בהחלט אפשר לצפות למשחק רב שערים. רומא הפסידה 2:1 לאטאלנטה במחזור שעבר ואיבדה מעט קשר עין עם ארבע הראשונות בטבלה, בין בין ניצחה בשיניים 0:1 את גנט בליגה האירופית, כך שהיא לא יכולה להרשות לעצמה מעידה נוספת שאולי תרחיק אותה עוד יותר – כרגע היא בפיגור של שש נקודות מהמקום הרביעי. לצ'ה, המדורגת 16, ניצחה שלושה מחזורים רצופים והיא בהחלט הפתעת חודש פברואר בסרייה A, אך ההיחלצות שלה מהקו האדום עלולה להיות זמנית כי היא במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו.


איליצ'יץ'. אטאלנטה תשכיח את האופוריה? (Marco Luzzani/Getty Images)

עוד במשחקי מחר בשעה 16:00: ורונה – קליארי, טורינו – פארמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי