לאציו ניצחה 2:3 בגנואה והחזירה את הפער מיובה לנקודה בלבד

שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים | Marco Rosi/Getty Images

הקבוצה של סימונה אינזאגי חיברה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ופתחה פער זמני של חמש נקודות מאינטר. אימובילה כבש כהרגלו, מארושיץ' פתח והמחליף קטאלדי חתם בכדור חופשי נהדר. 0:4 קליל לרומא על לצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית שהחל כבר בשישי ונמשך אתמול (שבת), נערך היום במתכונת מצומצמת. ארבעה מתוך ששת המשחקים שהיום אמורים להיערך היום, ובין היתר אינטר נגד סמפדוריה – נדחו היום בשל התפשטות נגיף הקורונה באיזורים מסוימים. במשחקים שכן נערכו, לאציו המשיכה בכושר הנפלא שלה כשגברה 2:3 על גנואה בחוץ ולאחר מכן רומא החמישית בטבלה הביסה 0:4 את לצ'ה שנמצאת במרחק נגיעה מהקו האדום.

 
 
גנואה – לאציו 3:2
הקבוצה של סימונה אינזאגי ראה את יובנטוס מגדילה אתמול את הפער בצמרת אך ממש לא התכוונה לתת לה לברוח. היא המשיכה את המומנטום מהניצחון הגדול על אינטר בשבוע שעבר ועם הניצחון השלישי ברציפות בליגה צימקה את הפער מהאלופה לנקודה וברחה לפחות זמנית לחמש נקודות יתרון על פני הנראזורי שמדורגים במקום השלישי.
 
 
פתיחת המשחק הייתה בדיוק כפי שהאורחת קיוותה. בדקה השנייה פיליפה קאיסדו מסר כדור טוב לאדם מארושיץ' המגן שהצטרף נהדר להתקפה ועם הרבה כוח חדר בין שחקני ההגנה ובעט חזק לרשת. בדקה ה-51 הגיע תורו של מלך שערי הליגה, צ'ירו אימובילה, להצטרף לחגיגה ולבסס את היתרון כשבעט כדור חד מתוך הרחבה. 


שחקני לאציו חוגגים (Marco Rosi/Getty Images)
 

 
המאמן ביצע חילוף כפול כשויתר על קאייסדו ולוקאס לייבה (54) והמארחת אף כבשה שער מצמק מצד פטר אנקרסן שסובב כדור מושלם למשקוף ופנימה (57) אבל התקוות שלה לצאת עם נקודה החזיקו מעמד רק עד הדקה ה-71 כאשר המחליף דנילו קטאלדי כבש שער גדול בכדור חופשי. דומניקו קרישיטו קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן בפנדל, אבל זהו זה. לאציו השלימה משחק ליגה 20 ברציפות ללא הפסד וחלום הסקודטו נותר בחיים ובגדול.

רומא – לצ'ה 0:4
שתי הקבוצות הגיעו במומנטום הפוכים לגמרי – והתוצאה הייתה הפוכה למומנטום של כל אחת. הג'יאלורוסי מהמקום החמישי סוף סוף חזרו לנצח אחרי רצף שלילי במיוחד של שלושה הפסדים רצופים וצמצמו באופן זמני את הפער מאטאלנטה שנמצאת במקום הרביעי לשלוש נקודות בלבד, מקום שבסיום העונה מעניק כרטיס לליגת האלופות. מנגד, האורחת עלתה ממעמקי הטבלה עד למקום ה-16 עם שלושה ניצחונות רצופים (ביניהם 0:4 ענק על טורינו ו-2:3 דרמטי על נאפולי).

השער הראשון הגיע בדקה ה-13, כאשר הנריק מחיטריאן חטף כדור בתוך חצי היריבה, התקדם ובמסירת עומק נפלאה הותיר את צ'נגיז אונדר במצב של אחד על אחד מול השוער. הטורקי לא התבלבל ובסיומת נהדרת קבע 0:1, כאשר הארמני שבישל לו הכפיל בעצמו את התוצאה 25 דקות מאוחר יותר. הקשר קיבל כדור עומק מאדין דז'קו ושלח את הכדור באלגנטיות לרשת עם בעיטה שעברה בין רגליו של שוער לצ'ה. במחצית השנייה הקצב ירד, אבל זה הספיק למארחת כדי לכבוש שני שערים נוספים מכיבושים של אדין דז'קו בדקה ה-69 ואלכסנדר קולארוב בדקה ה-80.


אונדר ומחיטריאן. רומא עצרה את הרצף השלילי (Paolo Bruno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי