נשיא יובנטוס: "מעדיף שרומא תשחק בליגת האלופות במקום אטאלנטה"

אנדראה אניילי
אנדראה אניילי | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

חושב על מהפכה? אניילי סיפר בראיון כי לדעתו קבוצות לא צריכות להעפיל למפעל הבכיר ביבשת על סמך עונה אחת: "קבוצות שזוכות בליגה או בגביע ומקבלות כרטיס לאירופה רק על סמך הדירוג של המדינה שלהן"

קבוצות: אטאלנטה רומא
(גודל טקסט)

זה לא סוד שנשיא יובנטוס אנדראה אניילי, מעוניין לשנות את השיטה של ליגת האלופות בשנים הבאות. האיטלקי בן ה-44 שמשמש גם כיושב הראש ה-ECA (ארגון המועדונים האירופיים), מתכנן שינויים גדולים בכדורגל האירופי ב-2024.

בראיון היום (חמישי) בתקשורת האיטלקית חשף מעט לגבי השקפת עולמו וטען כי לאף קבוצה לא מגיע כרטיס לליגת האלופות רק על סמך עונה אחת בלבד, טובה ככל שתהיה. בתור ודוגמה הוא נתן את אטאלנטה, שסיימה אשתקד במקום השלישי והיא בדרכה להופעה היסטורית ברבע גמר הצ'מפיונס ליג.


"יש לי כבוד גדול לכל מה שאטלנטה עושה העונה, אך רק בגלל עונה אחת נהדרת וללא היסטוריה בינלאומית, הייתה להם גישה ישירה לתחרות המועדונים האירופית הראשית. האם זה נכון או לא?", אמר אניילי.


"מעדיף שרומא תשחק בליגת האלופות במקום אטאלנטה". כריס סמולינג ודובאן ספאטה (Emilio Andreoli/Getty Images)

נשיא יובנטוס המשיך: "ואז אני חושב על קבוצה כמו רומא ששמרה על הדירוג הגבוהה של הכדורגל האיטלקי בשנים האחרונות, ובגלל עונה אחת רעה היאר בחוץ, דבר שגורם לנזק כלכלי למועדון. יש קבוצות שזכו בליגה או בגביע ומקבלות כרטיס לאירופה רק על סמך הדירוג של המדינה שלהן, העניין הוא לחשוב איך מאזנים את שני המשתנים האלו. אם לאלאנטה לא מגיע לשחק בליגת האלופות? אין לי תשובה לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי