22 אלף ליש"ט לדקת משחק: אלכסיס סאנצ'ס ממשיך לצנוח

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Emilio Andreoli/Getty Images

הצ'יליאני, שהושאל מיונייטד לאינטר בקיץ בכדי להחיות את הקריירה, רשם 186 דקות ליגה בלבד העונה ומרוויח סכומי עתק. הנראזורי לא יממשו את האופציה, צפוי לחזור בסוף העונה לשדים האדומים

(גודל טקסט)

הקריירה של אלכסיס סאנצ'ס נמצאת בנסיגה. אולי המילה "התרסקות" נכונה יותר. השחקן הצי'ליאני בסך הכל בן 31 ולא מפסיק ללכת אחורה בשנים האחרונות. בארסנל הוא כיכב על הדשא אך עשה לא מעט בעיות ורעש מחוצה לו, והכל התחיל במעבר מהתותחנים למנצ'סטר יונייטד בינואר 2018.

השדים האדומים ניצלו את העובדה שהיה אמור לסיים את חוזהו בתום העונה ושילמו עליו 34 מיליון יורו בלבד, סכום די נמוך לשחקן ברמתו, אך הם כמעט שילשו את שכרו והפכו אותו למרוויח הבכיר של הקבוצה ושל הליגה. התרומה שלו עד לסיום עונת 2017/2018? שני שערים ב-12 הופעות ליגה. העונה שלאחר מכן הייתה קטסטרופלית אפילו יותר, כאשר מעבר ליכולת הלא טובה, סאנצ'ס גם נפצע לא מעט ורשם 20 הופעות בפרמיירליג עם 877 דקות במצטבר בסך הכל. שער ושלושה בישולים, זה היה המאזן של החלוץ.

הקיץ אלכסיס הושאל לאינטר, שנבנתה מחדש תחת הדרכתו של אנטוניו קונטה, במטרה להחיות מחדש את הקריירה. שוב, גם במדי הנראזורי, הצ'יליאני נפצע לא מעט, לא הרשים כששיחק והנראזורי כבר קיבלו החלטה – אנחנו לא מעוניינים בו לעונה הבאה, כך מדווח באיטליה.


אלכסיס מאוכזב במדי יונייטד (AFP)

לקבוצה מאיטליה אופציית רכישה בסך 20 מיליון יורו, אך כפי שכבר צוין, לא יממשו אותו, ובינתיים, באיטליה פרסמו את השכר האסטרונומי שהוא מרוויח – 400 אלף ליש"ט לשבוע. בהתחשב בעובדה שהוא שיחק 186 דקות העונה בליגה בלבד בשמונה הופעות, הוא עלה עד כה לנראזורי 22,000 ליש"ט לדקת משחק. פשוט בלתי נתפס. אגב, יונייטד משלימה את שאר שכרו, כך שזוהי לא ההכנסה היחידה שלו.

מה יהיה עם השחקן בקיץ? זה ממש לא ברור. הוא יחזור ליונייטד, אצלה יש לו חוזה עד לסיום עונת 2021/2022. אצל השדים האדומים באמת האמינו שנותרו לסאנצ'ס עוד מספר שנים טובות ברמות הגבוהות, שכן הוא בסך הכל בן 31, אך הוא לא מצליח לשקם את עצמו גם תחת קונטה והעתיד לוט בערפל ולא ברור מי תהיה מוכנה לקחת את השכר שלו על עצמה. הספסל באולד טראפורד מתכונן לחזרתו? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי