בעיה ושמה מינו ראיולה: המכשול של מילאן בדרך לשמירה על כוכביה

מינו ראיולה
מינו ראיולה | Gettyimages

ב"טוטוספורט" טוענים כי העובדה שסוכן העל מייצג את דונארומה, רומאניולי ואיברהימוביץ', תקשה על הרוסונרי לחדש את חוזיהם של שלושת עמודי התווך

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אי שם בתקופת כהונתו של סילביו ברלוסקוני, הקשר בין מילאן לסוכן העל מינו ראיולה היה אדוק וחזק. אולם בשנים האחרונים היחסים הידרדרו ולפי הדיווח היום (ראשון) ב"טוטוספורט" האיטלקי, נדמה שלקראת הקיץ הקרוב, ראיולה יהווה מכשול עבור מילאן בדרך לחידוש החוזים של שלושה מעמודי התווך שלה: ג'יאנלואיג'י דונארומה, אלסיו רומאניולי וזלאטן איברהימוביץ'.

חוזהו של דונארומה תקף עד יוני 2022 וראיולה מעוניין להעביר את השוער לאחד המועדונים הגדולים באירופה, כשפריז סן ז'רמן, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. מבחינת מילאן, נראה שמכירה היא הדרך האפשרית להימנע מאובדן הנכס הגדול ביותר של המועדון ללא תמורה.

גם לגבי הקפטן רומאניולי הסיטואציה דומה, לא רק בגלל שגם החוזה שלו מסתיים באותו מועד כמו של דונארומה, אלא גם מכיוון ששכרו של הבלם, העומד על שלושה וחצי מיליון יורו לשנה, חורג במיליון יורו מהתקרה שמתכוונים להציב המנכ"ל איבן גאזידיס וחברת "אליוט מנג'מנט", המחזיקה בבעלות על המועדון. אם רומאניולי לא ישתכנע מהפרויקט שתבנה מילאן לקראת העונה הבאה, הרוסונרי עלולים להיאלץ למכור גם אותו – כדי להפיק רווח מ-25 מיליון היורו ששולמו על הבלם ב-2015.

דונארומה. מילאן חוששת לאבד אותו ללא תמורה (Gabriele Maltinti/Getty Images)
דונארומה. מילאן חוששת לאבד אותו ללא תמורה (Gabriele Maltinti/Getty Images)

באשר ל"איברה", השבדי הגיע מלכתחילה בחוזה לחצי שנה והסיכויים שהחלוץ ימשיך במילאנו פחתו משמעותית לאחר שהמועדון פיטר את חברו הטוב זבונימיר בובאן מתפקיד המנהל הספורטיבי לפני כשבועיים. עם זאת, סביר יותר שזלאטן יפרוש מאשר שיעזוב לאיזושהי קבוצה אחרת. כך או כך, בשלושת המקרים – הבעיה העיקרית מבחינת מילאן היא ששלושת השחקנים מיוצגים על ידי ראיולה.

איברהימוביץ'. כועס על פיטוריו של בובאן (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)
איברהימוביץ'. כועס על פיטוריו של בובאן (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי