קסטייחו: "אני מקווה שפיולי יאמן את מילאן בעונה הבאה"

סאמו קסטייחו, סטפנו פיולי
סאמו קסטייחו, סטפנו פיולי | Marco Luzzani/Getty Images

למרות הדיווחים על כך שראלף ראנגניק סיכם לקראת העונה הבאה, הקשר הספרדי הגן על מאמנו הנוכחי: "הוא מאמן נהדר והוא לא היחיד שאחראי על התוצאות". וגם: מדוע בחר להישאר באיטליה?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כמו כמעט בכל קיץ, מילאן צפויה לערוך פעם נוספת שינוי קיצוני בסגל השחקנים ובעמדת המאמן שנובעות מסיבות מקצועיות וכלכליות כאחד. הרוסונרי לא אמורים לשחק גם בעונה הבאה ובגלל ההפסדים הכספיים הרבים, ייתכן שחלק מהשחקנים הבכירים יעזבו וכן גם המאמן סטפנו פיולי.

האחרון הגיע בחודש אוקטובר במילאן על מנת להשכיח את פתיחת העונה הקטסטרופלית ולמרות שהצליח לייצב את הספינה התובעת והעלה את האדומים שחורים על למקום השביעי, באיטליה מדווחים כי המנהל הספורטיבי של ר.ב. לייפציג ראלף ראנגניק כבר סיכם במועדון ויחליף את פיולי בתום העונה.

מי שיצא להגנתו של פיולי הוא שחקן הכנף הספרדי סאמו קסטייחו, שהפך בחודשים האחרונים לשחקן הרכב קבוע עד הפגרה הכפויה: "המאמן הוא לא היחיד שאחראי על התוצאות, זה הרבה תלוי גם בעבודה האישית של השחקנים. פיולי הוא מאמן נהדר ואני מקווה שימשיך גם בעונה הבאה".


"נשארתי באיטליה כדי לא לסכן את משפחתי". סאמו קסטייחו (Gettyimages)

קסטייחו המשיך ודיבר על משבר הקורונה שפקד על ארץ המגף וגורם למותם של אלפי אזרחים: "נשארתי באיטליה בעיקר כדי לא לסכן את משפחתי. המצב כאן לא קל, יש כאן המון חולים והחלטתי להישאר במילאנו".

"המשפחה שלי בסדר והיא לא יוצאת מהבית. דואגים לי בגלל שאני נמצא כאן לבד. אנחנו מקווים שהכל יעבור בהקדם האפשרי. כאשר הכל יסתיים הדבר הראשון שאני רוצה לעשות הוא לשחק שוב בסן סירו שמלא באוהדים, התחושות האלו כה חסרות לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי