בעלי ברשיה איים: אם הסרייה A תחודש, אפסיד טכנית בכל משחק

מאסימו צ'לינו
מאסימו צ'לינו | Clint Hughes/Getty Images

מאסימו צ'לינו התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" והבהיר: "לא נותר שום טעם לעונה הזו. אם יכריחו אותנו לשחק, לא תהיה לי בעיה להפסיד 3:0. ממש לא אכפת לי לרדת ליגה, זה מגיע לנו"

(גודל טקסט)

בזמן שאיטליה עדיין בעיצומו של משבר הקורונה ולאחר שגורמים רבים בכדורגל המקומי או בסביבתו קראו להכריז על סיום העונה הנוכחית, בעלי ברשיה מאסימו צ'לינו לקח צעד קדימה והצהיר: אם הסרייה A תחודש, הוא יפסיד טכנית בכל המשחקים. "לעונה הזו לא נותר שום טעם", אמר צ'לינו בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "אף קבוצה לא תחזור במצב שהייתה לפני כן, משחקים יהיו ללא קהל ובריאות השחקנים תעמוד בסכנה".

מספר הנדבקים בקורונה במחוז ברשיה הוא השלישי הכי גבוה באיטליה ועומד על 8,500, כאשר 1,300 מתוכם איבדו את חייהם. באשר לקבוצה המקומית, היא מדורגת אחרונה בטבלת הליגה האיטלקית ורחוקה תשע נקודות מעלייה מעל הקו האדום, נכון לשלב בו הופסקו המשחקים. "אם יכריחו אותנו לשחק, לא תהיה לי בעיה למנוע מהקבוצה לעלות לכר הדשא ולהפסיד 3:0 בכל משחק, מתוך כבוד לאזרחי ברשיה ויקיריהם שכבר לא בין החיים", אמר צ'לינו.

הבעלים התייחס בגיחוך לרעיון להמשיך את העונה בחודשים אוגוסט וספטמבר: "נצטרך לשנות את כל החוזים, ההסכמים עם הבנקים, הדו"חות הכלכליים, את חלון ההעברות ולדחות את פתיחת העונה הבאה. זה יהיה כאוס מוחלט ובשביל מה?". נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, האשים את צ'לינו בניסיון להימנע מירידת ליגה, אך האיש החזק בברשיה הדף את הטענות והבהיר: "ממש לא אכפת לי לרדת ליגה. עד כה זה הגיע לנו וגם אני אחראי לכך".

צ'לינו. לא מוכן לחזור למגרשים העונה (Enrico Locci/Getty Images)
צ'לינו. לא מוכן לחזור למגרשים העונה (Enrico Locci/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי