טוטי: "היו לי הצעות מאיטליה, אבל לא הייתי נוהג כמו דה רוסי"

פרנצ'סקו טוטי, דניאלה דה רוסי
פרנצ'סקו טוטי, דניאלה דה רוסי | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

קפטן רומא המיתולוגי עקץ את חברו לשעבר בראיון לסקיי ספורט: "אני מכבד את הצעד שלו, אבל אני בחרתי ללבוש רק חולצה אחת". וגם: מי הקבוצה שניסתה להחתים את 'הגלדיאטור' בכל מחיר?

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

כשמדברים על סמל בכדורגל, מיד חושבים על פרנצ'סקו טוטי. גלדיאטור אמיתי שלבש רק את חולצתה של רומא במשך 785 הופעות בוגרים, שהתפרסו לאורך 25 שנים. בנוסף טוטי הוא שם נרדף לנאמנות – לשחקן העבר היו מספר הצעות מריאל מדריד ודחה אותן בטענה שלא יהיה מוכן ללבוש שום חולצה אחרת.

לכן, טוטי יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת כמעט על כל שחקן ברחבי הגלובוס שביצע מעבר שנוי במחלוקת ונראה שגם יד ימינו דניאלה דה רוסי, ששני רק לטוטי בטבלת ההופעות בכל הזמנים של הג'יאלארוסי, לא נותר חסין.

במהלך ראיון לסקיי ספורט דיבר הקפטן המיתולוגי לקשר שהחליט לעזוב לבוקה ג'וניורס אחרי ששוחרר מהקבוצה מהבירה: "אני מכבד את מה שדניאלה עשה, כולם חופשיים לעשות את הבחירות שלהם. אני לא הייתי עושה זאת, היו לי כמה הזדמנויות לעזוב בסוף הקריירה שלי, גם באיטליה וגם בחו"ל, אבל עדיין הרגשתי שאני לתרום משהו".


"לא הייתי נוהג כמוהו". פרנצ'סקו טוטי ודניאלה דה רוסי במדי רומא (Paolo Bruno/Getty Images)

"שנה או שנתיים בקבוצה אחרת לא היו משנות דבר ואני בחרתי ללבוש רק חולצה אחת. מי רצתה אותי? סמפדוריה ניסתה להחתים אותי בכל מחיר. לנשיא מאסימו פררו יש תמיד פינה חמה לגביי. הוא היה עושה הכל כדי להביא אותי לשם".

דה רוסי שהספיק לתלות את הנעליים בינואר 2020 לא נחל הצלחה גדולה בקבוצתו אחרונה בוקה ג'וניורס, במדיה שיחק שש פעמים בלבד. למרות שהצהיר בראיונות שהניסיון לשחק במועדון אחר עשתה לו רק טוב, עבור טוטי זה מוריד כמה נקודות כלפי המורשת שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי