עקב חילוקי דעות עם הנשיא: מרטנס צפוי לעזוב את נאפולי

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Emilio Andreoli/Getty Images

הבלגי, שהוביל מרד נגד דה לאורנטיס בנובמבר האחרון, כועס על סירובו לתרום לצדקה את כספי הקנסות שהוטלו על השחקנים והחליט לעזוב למרות שסיכם על הארכת חוזה. אתלטיקו מדריד ומספר קבוצות בפרמיירליג עוקבות

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

לפני חודש וחצי פורסם באיטליה שדריס מרטנס סיכם על הארכת חוזהו בנאפולי בשנתיים נוספות, אולם לפי הדיווחים הבוקר (שבת), היוצרות התהפכו והכוכב הבלגי החליט שלא להמשיך בקבוצה של ג'נארו גאטוסו, עקב חילוקי דעות עם ההנהלה בנוגע לקנסות שהוטלו על השחקנים לאחר שאלה "מרדו" בנשיא אאורליו דה לאורנטיס בנובמבר האחרון.

כזכור, שחקני נאפולי התעמתו עם דה לאורנטיס בזמנו לאחר שהנשיא ניסה לכפות עליהם הסגר בבית מלון לאחר שורה של הפסדים וגם בשל התנהגותו של המאמן דאז, קרלו אנצ'לוטי, שסירב להופיע למסיבת עיתונאים ובסופו של דבר גם פוטר מתפקידו. בארץ המגף טוענים שמרטנס, שהיה ממובילי המאבק נגד דה לאורנטיס, דרש כי כספי הקנסות ייתרמו לצדקה, אך הנשיא סירב לכך. עוד נכתב כי השחקן בן ה-32 לא מרוצה מהחלטת המועדון לפטר חלק נכבד מעובדי המועדון בעקבות משבר הקורונה.

לאור הפערים בין הצדדים, במועדון שוקלים בשנית האם לשלם לבלגי את השכר שהובטח לו בחוזה החדש, 4.5 מיליון יורו, ואת מענק החתימה על סך 2 מיליון יורו, כפי שסוכם לפני פריצת המגיפה. מרטנס כבש העונה 12 שערים ובישל חמישה נוספים ב-29 הופעות.

עם הדיווחים על כך שהבלגי צפוי להיות חופשי בחלון ההעברות, בספרד דווח כי אתלטיקו מדריד היא אחת הקבוצות שמעוניינות בשירותיו, בעיקר מכיוון שלא יידרשו דמי העברה עבורו. באנגליה הוסיפו שגם מנצ'סטר, יונייטד, צ'לסי וארסנל מעוניינות לצרף את מרטנס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי