לאוטרו מרטינס, איקרדי ומסי. חאבייר זאנטי בראיון

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA / Contributor

סגן נשיא אינטר משוכנע שמרטינס יישאר: "רואה את עתידו בנראזורי. מאורו? כנראה שלא יחזור", מספר שהיה שמח מאוד לצרף את קפטן ברצלונה: "אבל השיקול שלי לא ממש שווה ערך בשוק" וגם: קונטה והטרבל

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל מושבת בכל אירופה, אוהדי אינטר טרודים לא רק בשאלה מתי הסרייה א' תחזור, והנראזורי תוכל להמשיך את העונה הטובה שלה – אלא גם בעתידו של לאוטרו מרטינס. סגן הנשיא והסמל, חאבייר זאנטי, התראיין ל-"ESPN" והתייחס לחלוץ, לאפשרות שמאורו איקרדי יחזור וגם על ליאו מסי והטרבל.

האם היה מביא את מסי או מראדונה: "היום הייתי מביא את מסי כמובן כי ביליתי איתו הרבה רגעים יפים בנבחרת, הוא שחקן ענק שעושה את ההבדל, כמובן שהוא שחקן שכל קבוצה רוצה, אבל הדעה שלי היא לא בהכרח שיקול בשוק".

הטרבל: "התמונה המייצגת של הקריירה שלי והאהבה לאינטר היא בסנטיאגו ברנבאו כשזכינו בטרבל. כל המשפחה שלי הייתה שם, זה הרגע היפה בחיים שלי. לא זכינו בגביע 45 שנה, עשינו היסטוריה. זה היה חלום שהתגשם, היה כבוד להיות קפטן הקבוצה ההיא. עברנו הרבה קשיים אבל עשינו היסטוריה. אני זוכר שהסתכלתי על וולטר סמואל אחרי עוד הדיפה של ז'וליו סזאר לקראת הסיום ואמרתי לו: 'וולטר, אנחנו אלופים!'".

על ז'וזה מוריניו: "הוא מיוחד, מאמן אדיר ואדם יוצא דופן, הוא תמיד הקדיש את כל חייו למקצוע שלו. הוא משדר הרבה תשוקה, הוא מוציא את המיטב מכולם. הוא ייחודי".

על אנטוניו קונטה: "הוא בנה קבוצה חזקה מאוד העונה ויש תוצאות. הוא שיפר את כל השחקנים שהגיעו, יש לנו קבוצה שאפשר לסמוך עליה לשנים רבות, בעל ערך מקצועי וכלכלי גדול מאוד. הדרך עוד ארוכה אבל אני רואה עתיד טוב לפנינו".

השוק: "אני חושב שהבריאות מעט הכל וקשה לדעת. איקרדי? אני לא יודע מה יהיה, להערכתי הוא לא יחזור לאינטר. לאוטרו? הוא התקדם מאוד גם בזכות קונטה, כיף לראות אותו. הוא אוהב את בארסה? אני רואה את העתיד שלו כנראזורי, חד וחלק".

איקרדי במדי אינטר. לא יחזור ( MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי