היועץ המשפטי של איקרדי: "הוא בהחלט יכול להגיע לנאפולי"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי. הקבוצה זקוקה לו | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

על רקע השמועות שקושרות את החלוץ ליובה, אליו לטוריו פינו משוכנע: "דה לורנטיס תמיד רצה להחתימו אך בקיץ העיתוי לא היה נכון. כעת זה אחרת. זו הקבוצה שכל הארגנטינאים מעריצים והיא תוכל להאיר אותו מחדש"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

הוא פתח בסערה את תקופת ההשאלה בפריז סן ז'רמן וכבש שערים רבים (20 כאלה יש לו ב-31 הופעות) אך ההערכות הן שמאורו איקרדי, חלוצה של אינטר, לא יישאר בעיר האורות בעונה הבאה. הארגנטינאי הפך לאחד השמות המדוברים ביותר של חלון ההעברות והדיווחים השונים מקשרים אותו ליובנטוס. כעת נראה שצריך לקחת קבוצה נוספת בחשבון – נאפולי, שניסתה להחתימו בקיץ שעבר.

 
אליו לטריו פינו, היועץ המשפטי של החלוץ ושל אשתו וונדה, התראיין ואמר: "אורליו דה לורנטיס תמיד רצה להחתימו. מסיבה כזו או אחרת, מאורו העדיף לא להישאר באיטליה בקיץ, ולכן לא משנה כמה הנשיא התאמץ – העיתוי לא היה נכון. עכשיו זה אחרת".
 
 
העונה של איקרדי: "יש כאלה שאולי לא יאהבו את התפקיד הטקטי שלו מסיבה מסוימת אבל אם אתה מחפש חלוץ אמין שתמיד מבקיע שערים – מאורו איקרדי הוא כזה. הוא הצליח מאוד בפריז, גם אם לא שיחק בשני המשחקים האחרונים בליגת האלופות. זה טבעי שהוא מדי פעם ייפתח על הספסל כאשר התחרות היא עם אדינסון קבאני".
 
 
לדבריו, איקרדי יכול להגיע לנאפולי, שצפויה להיפרד הקיץ מדריס מרטנס וארקדיוש מיליק. לטריו הסביר: "ברור שוונדה היא הסוכנת שלו והיא דואגת לאינטרסים שלו, אבל איקרדי הוא כמו בן בשבילי. הרעיון להצטרף לנאפולי תמיד היה אחד שאהבתי. הייתה מחלוקת קטנה בעבר עם דייגו מראדונה, אבל איקרדי מכיר את ההיסטוריה של נאפולי והיא המקום בו האליל שלו עשה היסטוריה. כל הארגנטינאים מעריצים אותה. אולי נאפולי היא המקום האידיאלי כדי להאיר אותו שוב".

איקרדי במדי אינטר נגד רונאלדו. יעבור לנאפולי? ( MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי