דיווח: כריסטיאנו רונאלדו מתעניין במעבר לארצות הברית

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Chris Ricco/Getty Images

ליגת ה-MLS בכוננות? לפי עיתונאי בכיר מ-"בליצ'ר ריפורט", כוכבה של יובנטוס רוצה להשתלט על השוק האמריקאי. האופציות שנשקלות הן לוס אנג'לס גלאקסי או אינטר מיאמי של בקהאם, שפנתה לחאמס רודריגס

(גודל טקסט)

בזמן פגרת הקורונה כפויה בה הכדורגל העולמי מושבת החלו לצוץ לא מעט שמועות לאוויר, ממש כמו בחלון ההעברות בקיץ או בחורף. אחת המפתיעות ביותר הגיעה הבוקר (חמישי) לגבי עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. האם הפנומן הפורטוגלי בן ה-35 כבר חושב על היעד הבא שעשוי להיות מפתיע במיוחד?

 
לפי דין ג'ונס, עיתונאי בכיר ב-"bleacherreport", רונאלדו חושב בכובד ראש על מעבר לארה"ב. "הוא רוצה להשתלט על העולם וזה אומר שהתחנה הבאה היא אמריקה". רונאלדו רוצה לחקות את דיוויד בקהאם שהגיע ללוס אנג'לס גלאקסי בקיץ 2007 והפך לאייקון של המדינה וכמובן שינה את הליגה מקצה לקצה. האנגלי, שמנהל את קבוצת אינטר מיאמי, פנה לחאמס רודריגס על פי הדיווחים ואמר עוד בעבר שיישמח למשוך כוכב ענק לליגה. 
 
 
"שוחחתי עם אנשים, יש לי מידע שאפשר לסמוך עליו שהוא אמיתי, והליגה הזו בהחלט מעניינת את רונאלדו", הסביר העיתונאי ג'ונס. "אל תראו בזה משהו מפתיע כל כך או פורץ דרך. גם אשתו של רוברט לבנדובסקי אמר שבעלה רוצה לחקור את ההזדמנויות בארצות הברית". כאמור, בואו של בקהאם פתח את הדלת לבואם של שחקנים גדולים נוספים. תיירי הנרי, ראול, דויד וייה, וויין רוני, בסטיאן שוונשטייגר, אנדראה פירלו ואחרים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי