דיווח באיטליה: אינטר הצטרפה למרוץ אחרי פול פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

מנכ"ל הנראזורי בפה מארוטה ינסה לרכוש את הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, מהרווחים שהקבוצה צפויה לקבל ממכירת מאורו איקרדי. המכשול: מינו ראיולה שלא עובד עם אינטר למעלה מעשור

(גודל טקסט)

הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, צפוי לעזוב את השדים האדומים בתום ארבע שנים די מאכזבות עבורו כאשר ריאל מדריד ויובנטוס סומנו כמועמדות העיקריות להחתימו. אולם, נראה שנוספה צלע שלישית למרוץ אחרי השחקן בן ה-27 והיא לא אחרת מאשר אינטר.

לפי 'טוטוספורט' האיטלקי קשריו של פוגבה עם המאמן אנטוניו קונטה והמנכ"ל בפה מארוטה בימי יובנטוס עשויים להוביל את אחד המעברים הכי מפתיעים של השנים האחרונות. למרות זאת, מינו ראיולה שמייצג את הצרפתי לא היה מעורב באף עסקה באינטר מאז העברתו של מריו באלוטלי למנצ'סטר סיטי ב-2010.

עם זאת בעקבות וירוס הקורונה מחירם של שחקנים אמור לצנוח באופן משמעותי בעונה הבאה ואינטר עצמה עשויה להגיש הצעה גבוה יותר ממתחרותיה מהכסף שתקבל עבור מכירתו הצפויה של מאורו איקרדי, שלא ימשיך ללבוש את מדי הנראזורי, גם אם לא יחתום בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן.

בנוסף לכך, גם מרסלו ברוזוביץ' מושך עניין מצד ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן ואם אנטוניו קונטה לא יצליח להשאיר את קשר נבחרת קרואטיה, הוא יזקק בכל מקרה לשחקן בכיר במרכז השדה ופוגבה יכול להוות תחליף ראוי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי