מנצ'יני: "אולי עדיף לי בתור המאמן הלאומי שהליגה לא תתחדש"

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | Claudio Villa/Getty Images

מאמן נבחרת איטליה סיפק ציטוטים מפתיעים: "השחקנים ישחקו הרבה משחקים ברצף ועלולים להיפצע, זה לא טוב עבורי. עם זאת, אני יודע כמה הם מחכים לזה". וגם: ההתמודדות עם העומס והתקופה באינטר

(גודל טקסט)

באיטליה מתחילים לגבש "תוכנית הבראה" לכדורגל ומצפים בכיליון עיניים לשובה של הסרייה א'. אולם, דווקא מאמן הנבחרת, רוברטו מנצ'יני, סיפק ציטוטים מעניינים בראיון שהעניק. 

מנצ'יני אמר: "בתור המאמן הלאומי אני יכולתי לומר שעדיף ברמה האגואיסטית שהליגה לא תחודש, כי אז השחקנים ישחקו כל כך הרבה משחקים ברציפות במהלך הקיץ, לא תהיה להם הפסקה והם עלולים לסבול מפציעות". לאחר מכן סייג את דבריו: "עם זאת, אני יודע שהשחקנים לא יכולים לחכות לחזרה לכר הדשא, אז אני מקווה שנעשה זאת בהקדם האפשרי".

 
 
על מה שצפוי לנבחרת: "יהיה לנו חודש ספטמבר עמוס במיוחד, גם ליגות האומות וגם מוקדמות מונדיאל 2002. זה לא יהיה קל ואני מניח שנצטרך לקחת בחשבון יותר מכמות השחקנים הרגילה שעומדת על 23-24 שחקנים. אני מקווה שהנבחרת תמשיך לשחק טוב ולהשיג תוצאות ראויות".
 
 
הקדנציה השנייה בנראזורי הייתה פחות טובה, בין נובמבר 2014 ואוגוסט 2016. על כך אמר: "הייתי צריך לשים לב יותר לתחושות שלי ובמקום זאת האמנתי למה שאמרו לי. עם זאת, היינו בפסגת הטבלה במשך כמה חודשים ואולי עם קצת יותר זמן היינו יכולים להצליח יותר. בכדורגל אי אפשר להתמודד עם כל התרחישים".

המאמן דיבר גם על תקופתו באינטר. הוא זכה בשתי אליפויות (ללא פרשת השחיתות) אך הודח פעמיים בשמינית גמר ליגת האלופות. מנצ'יני אמר על כך: "אני חושב שבמוקדם או במאוחר אינטר הייתה זוקה בליגת האלופות, בזכות היסודות שאני הנחתי. כמובן שהקרדיט מגיע לז'וזה מוריניו. בנינו קבוצה חזקה מאוד, אבל אחרי שעזבתי הם הוסיפו עוד ארבעה-חמישה שחקנים מכריעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי