ראמזי חשף איך רונאלדו התייחס אליו בימיו הראשונים

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הקשר שעבר מארסנל ליובנטוס גילה: "אחרי האימון הראשון, הוא ראה אותי במזנון ואמר 'בוא, יש מקום, שב איתי'. מיד הבנתי איזה בן אדם הוא". וגם: מוסר העבודה

(גודל טקסט)

תצטרכו לחפש לא מעט כדי למצוא מישהו שיערער על יכולתו של כריסטיאנו רונאלדו על כר הדשא, אולם בכל הנוגע לחייו מחוץ למגרש ישנן לא מעט ביקורות. "הוא בחור יהיר ושחצן, זה האיש", כך סיפר לאחרונה שוער העבר הפולני יז'י דודק, ששיתף עם CR7 פעולה במשך ארבע שנים. למרות זאת, יש גם מי שטוען אחרת.

ארון ראמזי, שעבר בקיץ 2019 מארסל ליובנטוס, סיפר כיצד רונאלדו קיבל אותו בימיו הראשונים במועדון: "אני זוכר היטב את האימונים הראשונים כשרק הגעתי. הלכתי למזנון אחרי האימון הראשון ורונאלדו אמר לי 'בוא, יש מקום, שב איתי'. התחלנו לדבר והוא גרם לי להרגיש בנוח, כמו אחד שהוא חלק מהקבוצה כבר הרבה מאוד זמן. זה מיד גרם לי להבין איזה סוג של בן אדם הוא".

ראמזי המשיך: "לגבי האיכויות שלו בתור שחקן, כל השיאים וההישגים, אין באמת צורך להרחיב. מעבר לזה, אני יכול להבטיח לכם שהוא בן אדם נפלא, כזה שאוהב מאוד את חבריו לקבוצה ונותן את הכל מה שיש לו בכל אימון. כריסטיאנו הוא הראשון שנכנס לחדר הכושר והאחרון שעוזב אותו. מוסר העבודה שלו הוא ברמה הגבוהה ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי