שביב של תקווה: הקבוצות האיטלקיות ישובו לאימונים ב-4 במאי

מתיאס וסינו, כריסטיאנו רונאלדו
מתיאס וסינו, כריסטיאנו רונאלדו | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

הממשלה אישרה חזרה במתכונת אינדיבידואלית החל מהשבוע הבא ובסרייה A ינסו לחדש את העונה ב-2 ביוני: "נבחן האם התנאים מאפשרים להשלים את הליגה"

(גודל טקסט)

אחרי שנגיף הקורונה הכה בה חזק יותר מכל מדינה אחרת באירופה, איטליה מתחילה לראות את האור בקצה המנהרה ומקווה להחזיר גם את ענף הכדורגל לפעילות. הקבוצות קיבלו הערב (ראשון) את האישור לחזור לאימונים החל מה-4 במאי במתכונת אינדיבידואלית, כאשר מה-18 במאי יאושרו גם אימונים קבוצתיים ובשבועות שלאחר מכן תתקבל החלטה סופית בנוגע להשלמת עונת הסרייה A. על פי התקשורת האיטלקית, במקרה של חידוש המשחקים תאריך היעד בשלב זה הוא ה-2 ביוני.

ראש הממשלה ג'וזפה קונטה אמר היום במסיבת עיתונאים: "כמו איטלקים רבים, יש לי תשוקה לכדורגל, כך שהיה מוזר לחשוב על ביטול העונה, אבל גם האוהדים הנלהבים ביותר הבינו שאין ברירה אחרת. שר הספורט יעבוד באינטנסיביות בימים הקרובים יחד עם מומחים, מדענים וגורמים בספורט ולאחר החזרה לאימונים קבוצתיים, נבחן האם התנאים מאפשרים השלמה של העונה".

מספר המתים באיטליה ב-24 השעות האחרונות עמד על 260, הכמות הנמוכה ביותר שנרשמה ביממה אחת מאז ה-14 במרץ. כזכור, לא מעט שחקנים בסרייה A נדבקו בנגיף, ביניהם פאולו דיבאלה, דניאלה רוגאני ובלז מטווידי מיובנטוס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי