דיווח: קבאני הציע את עצמו לאינטר, יחליף את לאוטרו?

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

ב"גאזטה דלו ספורט" נטען שחלוץ פריז סן ז'רמן, שמסיים את חוזהו ויוכל להצטרף לכל קבוצה ללא תמורה, מעוניין להצטרף לקונטה בשורות הנראזורי - שכזכור ניסו לרכוש אותו כבר בקיץ האחרון

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

זה לא סוד שאדינסון קבאני לא צפוי להמשיך בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה. כבר בינואר האחרון הוא לא הכחיש כלל את רצונו לעבור לאתלטיקו מדריד ורק סירובה של אלופת צרפת מנע ממנו את המעבר, אלא שהאורוגוואי בן ה-33 מסיים את חוזהו כעת ויוכל לעבור לכל מועדון שירצה ללא תמורה. 

עד היום (שלישי) ההנחתה הייתה שהוא יממש את הסיכום עם אתלטיקו מדריד ויצטרף בהעברה חופשית, אבל לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט" באיטליה יש מועמדת חדשה לצרף את החלוץ – מדובר באינטר של אנטוניו קונטה, שקבאני בכבודו ובעצמו הוא שהציע את עצמו. כידוע, קבאני כיכב בעברו בפאלרמו ובנאפולי, שש שנים בהן כבש מאות שערים בסרייה A, לפני שעבר לעיר האורות הצרפתית ב-2013 ובינואר 2018 כבר הפך למלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים.

לאורך השבועות האחרונים, בשל העובדה שהוא שחקן חופשי, נזכר שמו של קבאני גם עם מנצ'סטר יונייטד ובוקה ג'וניורס, אבל אם אכן קבאני הציע את עצמו לאינטר – זו בהחלט אפשרות ריאלית לפי התקשורת באיטליה, מכיוון שהנראזורי ישמחו לצרף חלוץ בסדר גודל שלו ללא תמורה, בוודאי אם הוא יגיע כמחליף ללאוטרו מרטינס שברצלונה מנסה להגיע למתווה שיאפשר את צירופו בזמן שאינטר מתעקשת לקבל את גובה סעיף השחרור שלו, 111 מיליון יורו.

קונטה מעולם לא הסתיר את חיבתו לקבאני וכבר בקיץ האחרון, כשהמו"מ לצירוף רומלו לוקאקו ממנצ'סטר יונייטד עלה על שרטון, דווח באיטליה כי קבאני מועמד מוביל להצטרף. פריז סן ז'רמן אף הסכימה לנהל מו"מ למכירתו, אך החלוץ החליט לסיים את העונה – צעד שנראה שהוא הצטער עליו כעבור חצי שנה, אז כבר פריז סן ז'רמן סירבה לשחררו.


קבאני (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי