הממשלה אישרה: קבוצות הסרייה א' יורשו להתאמן החל ממחר

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הקלה נוספת באיטליה: שר הפנים שינה את ההחלטה המקורית והסכים להקדים בשבועיים את החזרה לאימונים באופן מדורג, תוך כדי שמירה על ריחוק חברתי

(גודל טקסט)

עדיין אין הכרעה סופית מתי הליגה האיטלקית תחודש אבל בארץ המגף יש התקדמות קלה. הממשלה אישרה היום (ראשון) את חזרת האימונים האישיים של השחקנים במתחם של הקבוצות, כאשר הצו המקורי, כזכור, הבדיל בין ספורטאים בספורט קבוצתי ובין בעלי תחומים אחרים כמו טניס או אתלטיקה. ההנחייה לפתוח את מתחם האימונים ב-18 במאי הוקדמה בשבועיים.

המועדונים יחד עם ארגון השחקנים טענו כי במקרה שלהם הרבה יותר בטוח לרוץ במגרש האימונים מאשר בפארק לדוגמה, שכן במתחם האימונים קל יותר להבטיח התרחקות חברתית.

עם זאת ב"לה רפובליקה" דווח כי ראש הממשלה עדיין יכול להשהות את חידוש עונת 2019/20, על אף שכל 20 הקבוצות הצביעו בעד חידוש המשחקים והכרעת העונה על כר הדשא, בהתאם לתוצאות הפגישה האחרונה ביום רביעי.

הסרייה א' מסתמכת על כך שבספרד וגרמניה גם כן רוצים לחדש את הליגה וטוענים כי על אף האבדות הכבדות בנפש הרי שמדובר במדינה האירופית הראשונה שנפגעה מנגיף הקורונה כך שיש לה יכולת לבצע בדיקות רבות. באיטליה מתחיל גם מחר רחב של 150 בדיקות דם ברחבי הארץ כדי לזהות כמה אנשים פיתחו נוגדנים למחלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי