המחליף של איברהימוביץ'? דיווח: מילאן תגיש הצעה על דפאי

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

בזמן שעתידו של החלוץ השבדי לוט בערפל, באיטליה דווח כי הרוסונרי עשויים לצרף את שחקן ההתקפה של ליון בתמורה ל-20 מיליון יורו. חוזהו מסתיים ב-2021 והוא לא רוצה להמשיך לאור העובדה שקבוצתו לא תשחק באירופה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כשעתידו של זלאטן איברהימוביץ' עדיין תלוי באוויר, מילאן כבר חושבת על אפשרות מעניינת לחיזוק ההתקפה. לפי האתר "טוטומרקטו", הרוסונרי מתכננים לצרף את קשר ממפיס דפאיי, כוכבה ההולנדית של ליון.

שחקן ההתקפה בן ה-26 מתאושש מקרע ברצועה הצולבת, פציעה קשה שגרמה לו להחמיץ חלק ניכר מהעונה הנוכחית (נפצע ב-15 בדצמבר), אך הוא יהיה כשיר לפתיחת 2020/21. מילאן עתידה להציע 20 מיליון יורו בתוספת אחוז מסוים מכל העברה עתידית.

דפאי מסיים את חוזהו ב-2021 והסיכוי שימשיך נראה נמוך, על אחת כמה וכמה בשל העובדה שליון לא תשחק באירופה בעונה הבאה בשל סיום העונה בליגה הצרפתית. עבור מילאן, מדובר ב"מחיר מציאה" כך מגדירים בתקשורת האיטלקית, שכן ליון דרשה עבורו 50 מיליון יורו לא מזמן.

עד לפציעה, דפאיי היה בכושר נפלא וכבש 14 שערים ב-18 הופעות בכל המסגרות, מתוכם חמישה שערים בחמישה משחקים בליגת האלופות. מעבר לכך, הוא היה אחד השחקנים הטובים ביותר בנבחרת האורנג' וכבש שערים רבים מאז הגעתו של רונאלד קומאן. האם דפאי, שלא הצליח במנצ'סטר יונייטד, יוכל לשכנע במדי מועדון גדול אחר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי