דיווח: ארבעה ממילאן נדבקו בקורונה. ראנגניק אישר מו"מ

ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק | Reinaldo Coddou H./Bongarts/Getty Images

המאמן בן ה-61, כיום המנהל המקצועי של "רד בול", התייחס לראשונה לדיווחים בחודשים האחרונים על האפשרות שיחליף את פיולי: "לא יכול לשלול הגעה שלי לקבוצה". וגם: חולים מאומתים אובחנו, טרם ברור כמה מהם שחקנים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משלושה חודשים, החלו דיווחים ראשוניים על כך שמילאן החלה במו"מ לקראת העונה הבאה עם המנהל המקצועי והמאמן ראלף ראנגניק. כיום הוא משמש כאחראי על הספורט של קבוצת "רד בול", שבאמתחתה בין השאר רד בול לייפציג, רד בול זלצבורג וניו יורק רד בול, אבל ראנגניק בן ה-61 נחשב למאמן מצליח, שעבר בעשור האחרון בלייפציג וקודם לכן גם בשאלקה, האנובר, שטוטגרט וקבוצות נוספות.

כעת, לאחר חודשים של דיווחים ושמועות על מעבר אפשרי למילאן, מגיעה התייחסות ראשונה מראנגניק בכבודו ובעצמו, שבראיון לעיתון "בילד" נשאל על כך שהוא סומן על ידי קבוצת "אליוט", בעליה של מילאן.

"אני לא יכול לשלול אפשרות שאגיע למילאן", הודה המאמן, על אף שסטפנו פיולי עדיין מחזיק במשרה וכמובן שלא צפוי להמשיך בתפקיד ברוסונרי, "מילאן שוחחה איתי והתנהלו מגעים עם הסוכן שלי, אבל אחרי שנוצר קשר ראשוני התפשט נגיף הקורונה ולכולם יש בעיות אחרות לטפל בהן וחשוב מחדש על דברים".

בתוך כך, בשעות האחרונות מדווחת התקשורת במילאנו על ארבעה חולים ממילאן שאובחנו כנשאי קורונה. בשלב זה עדיין לא ברור אם מדובר בעובדי מועדון או בשחקנים, אבל כמובן שכך או אחרת יהיה עליהם להיכנס לבידוד. הדבר קורה לאחר חזרת הקבוצות לאימונים בתקווה שהסרייה A תתחדש בחודש הבא, ובסך הכל יממה אחרי שאובחנו חולים גם בסמפדוריה ובפיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי