הוא חוזר: פרנק ריברי ישוב לאימוני פיורנטינה

פרנק ריברי
פרנק ריברי | ANDREAS SOLARO/AFP/Getty Images

הקשר הצרפתי הוותיק שסבל מפציעה קשה בדצמבר ורשם 11 הופעות בלבד - סיים את הבידוד לאחר ששב לארץ המגף, עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי. כעת יקווה לגמור בטעם טוב את עונת הבכורה שלו באיטליה

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

בקיץ האחרון נפרד פרנק ריברי מבאיירן מינכן אחרי 12 שנה אדירות והצית את הדימיון לאוהדי פיורנטינה כשהגיע לארץ המגף ככוכב גדול שכוחו עוד במותניו. פציעה אכזרית גרמה לו לרשום 11 הופעות בלבד, וכעת יש בשורות טובות – הצרפתי בן ה-37 מוכן לחזור למגרשים.

 
 
ריברי, שחזר לאחרונה לארץ המגף, סיים את תקופת הבידוד בת השבועיים, עבר בהצלחה את בדיקת הקורונה של הקבוצה ונמצא שהוא לא סובל מהנגיף, ובאיטליה דווח כי בימים הקרובים יחזור לאימונים אישיים. הקשר כבר היה במתחם האימונים ועבר בדיקות רפואיות שונות וכן מבחני כושר קלים.
 
 
בחודש דצמבר עבר הצרפתי ניתוח בקרסול והוא ניצל את הפגרה הכפויה כדי לסיים את שיקומו בצורה מושלמת. לפני הפציעה ריברי כבש פעמיים והוסיף עוד שני בישולים עבור הוויולה. חוץ מההיעדרויות בשל הפציעה, הצרפתי החמיץ שלושה משחקים בשל כרטיס אדום שספג נגד לאציו לאחר שדחף את הקוון. אשתקד הוא כבש שמונה שערים במדי באיירן, הוא לא חושב כלל על פרישה ויקווה לסיים את עונת הבכורה שלו באיטליה בטעם טוב. קבוצתו, אגב, מדורגת רק במקום ה-13 בטבלה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי