אריקסן מתגורר במתחם של אינטר: "עדיף מלישון על ספה"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן. יפתח על הספסל שוב | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הקשר חשף את הקשיים שעוברים עליו מאז הגיע מטוטנהאם למילאנו, הכוללים לינה במגרש האימונים מכיוון שלא הספיק לשכור דירה לפני הסגר: "חשבתי לבקש מלוקאקו או יאנג לישון אצלם, אבל יש להם משפחות לטפל בהן"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

כריסטיאן אריקסן עזב בינואר האחרון את טוטנהאם ועבר לאינטר באחת העסקאות היותר מסקרנות של חלון ההעברות האחרון, אבל עדיין לא הצליח להראות את יכולותיו במילאנו. בסך הכל שמונה הופעות בכל המסגרות הוא רשם עד שנגיף הקורונה התפרץ וגם במשחקים אלה התקשה להראות את איכויותיו הרבות, אבל כרגע אלו ממש לא הבעיות שמטרידות את הקשר הדני.

בראיון לעיתון "הסאן", חשף אריקסן כי לאחרונה, מאז החל הסגר, הוא מתגורר במתחם האימונים של אינטר – מכיוון שלא הספיק לשכור דירה מאז עזב את לונדון. כידוע, איטליה עד השבוע שעבר הייתה המדינה עם מספר החולים והמתים הגבוה באירופה, הסגר החל שם בשלב מאוד מוקדם לעומת מדינות אחרות ואריקסן, שלא הספיק למצוא בית חדש, נותר חסר אונים.

"חשבתי לבקש מרומלו לוקאקו או מאשלי יאנג שיארחו אותי ואשן על הספה, אבל יש להם משפחות לטפל בהן וזה יותר מדי זמן לישון 14 ימים על ספה", סיפר הקשר, "בסופו של דבר החלטתי להישאר במתחם האימונים, שם יש גם שף וחמישה חברי צוות שבחרו כמוני להעביר שם את הבידוד כדי להגן על המשפחות".

אם לא די בכך, אריקסן גם סיפר כיצד נעצר על ידי שוטרים מקומיים ונאלץ להסביר את הסיטואציה אליה נקלע במילים המעטות שהוא יודע באיטלקית: "ניסיתי להסביר להם באיטלקית הרצוצה שלי מה אני עושה כאן, לאן אני הולך ומדוע יצאתי מהבית. לא נגעתי בכדור כבר שבעה שבועות וזו התקופה הכי ארוכה בחיי בלי כדורגל, אני ממש מתגעגע".


אריקסן רץ לחגוג עם בארלה ויאנג (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי