פירלו: "טונאלי לא דומה לי, הוא שחקן הרבה יותר שלם ממני"

סנדרו טונאלי
סנדרו טונאלי | Claudio Villa/Getty Images

הקשר האגדי החמיא לזה שנחשב ליורשו: "הוא גם מצוין מבחינה הגנתית, הוא הקשר המבטיח ביותר שיש לכדורגל האיטלקי להציע". וגם: היכן סוכנו רוצה שישחק בעונה הבאה?

(גודל טקסט)

הקשר הצעיר של ברשיה סנדרו טונאלי, נחשב כיום לשחקן העתיד של הכדורגל האיטלקי והוא צפוי לעבור כבר בעונה הבאה לאחת מקבוצות הצמרת באיטליה ובאנגליה. הקשר בן ה-19 זכה לכינוי המחייב 'אנדראה פירלו החדש', אבל דווקא הקשר האגדי מאמין שיוכל להגיע הרבה יותר רחוק ממנו.

"אומרים שהוא היורש שלי, אבל אני לא רואה הרבה דברים במשותף", אמר מאמן קבוצת המילואים של יובנטוס בצ'אט לייב באינסטגרם. "הוא הרבה יותר שלם ממני, ומצוין מבחינה הגנתית. הוא שחקן הקישור המבטיח ביותר שיש בכדורגל האיטלקי, ויהפוך לשחקן נהדר".

כאמור טונאלי מבוקש גם באנגליה כאשר מנצ'סטר סיטי וארסנל הן המועמדות הבכירות לצרפו, אולם סוכנו בפה בוצו מייעץ לקשר להישאר בארץ המגף: "מעטים השחקן בגילו מקבלים הזדמנות לעבור למועדון גדול. עדיף שסנדרו יישאר באיטליה, הוא יכול לבסס את עצמו בקבוצה בכירה בסרייה א' ויהיה חבל לאבד אותו".

טונאלי משחק בקבוצה הבוגרת של ברשיה מאז שהיה בן 17 והיה שותף פעיל לעונת העלייה עם שלושים שערים ושבעה בישולים וגם העונה היה אחד השחקנים היציבים בקבוצה ואף נקרא על ידי רוברטו מאנצ'יני לנבחרת איטליה, במדיה ערך שלוש הופעות. ב-23 עד כה בליגה האיטלקית כבש שער אחד והוסיף עוד חמישה בישולים.


מייעד לסנדרו טונאלי עתיד מזהיר. אנדראה פירלו (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי