צעד לאחור? ארגון השחקנים האיטלקי והקבוצות מסרבות לחזור לשחק

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

המועדונים אמורים לשוב לאימונים ביום שני, אלא שהכל שוב עומד באוויר. עיקר המחלוקת היא לגבי ההחלטה שאם שחקן יידבק - כל הקבוצה תיכנס לבידוד. "זה לא ישים וטפשי", טענו באינטר

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית ידעה את אחת העונות הטובות שלה מזה שנים עם מאבק האליפות הצמוד בין יובנטוס ולאציו. הגברת הזקנה מוליכה בפער נקודה אחת על פני הקבוצה מהאולימפיקו ואוהדי הכדורגל במדינה, שספגה אבדות רבות בזמן הקורונה – כבר לא יכולים לחכות לחזרה למגרשים. אלא שנראה ששוב הכל עומד באוויר. ארגון השחקנים ונציגי הקבוצה שנפגשו מסרבים לחזור לשחק אם דברים לא ישתנו.

 
הנהלת הליגה האיטלקית, שאמורה לשוב למגרשים ב-13 ביוני, פרסמה הצהרה כי תפגוש שוב עם ארגון השחקנים כדי לבנות פרוטוקול חדש בצוותא עם שר הבריאות ושר הספורט כדי שהעונה תחודש.
 
 
נקודת המחלוקת העיקרית היא שאם שחקן יידבק בקורונה כל הקבוצה תיכנס לבידוד במשך 15 ימים. ארגון השחקנים טוען שמספיק יהיה לבודד את אותו שחקן ולבצע בדיקות לחבריו.
 
ארגון השחקנים ונציגים מהמועדונים נפגשו והם מחזיקים בדיעה אחידה: המאמץ לחידוש העונה יירד לטימיון עם ההנחיות האלו. לפי "לה רפובליקה", באינטר אף הגדירו את הפרוטוקול כ"לא ישים וטיפשי במיוחד", ואם לא יחולו שינויים נראה שהקבוצות יסרבו לחדש את האימונים ביום שני הקרוב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי