דיווח: מילאן רוצה את אודגור, זלאטן שלח מסר על עתידו?

מרטין אודגור
מרטין אודגור | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

לפי "טוטוספורט", הרוסונרי רוצים לצרף בהשאלה את הקשר שמצטיין במדי סוסיאדד, אם לא יחזור לריאל. נכתב כי הסיכויים לא גבוהים אך היחסים בין המועדונים טובים. הציוץ של החלוץ השבדי בטוויטר מרתק את איטליה

(גודל טקסט)
הליגה הספרדית חוזרת בעוד כשבועיים, ולצד השמות הגדולים כמו ליאו מסי וקארים בנזמה, מרטין אודגור (21), הקשר הנורבגי של ריאל סוסיאדד, הוא אחד ממצטייני העונה. אודגור, המושאל מריאל מדריד, כבש שבעה שערים ובישל עוד שמונה ב-28 הופעות בכל המסגרות. לא מעט בזכותו העפילו הבאסקים לגמר הגביע נגד אתלטיק בילבאו (ישודר בחבילת הערוצים של ספורט1) והגיעו למקום הרביעי בטבלה. כעת נשאלת השאלה היכן ישחק בעונה הבאה.
 
 
בחמישי דווח כי ריאל שוקלת להכניס אותו לטרייד עם מנצ'סטר יונייטד עבור פול פוגבה והיום (שבת) דווח באיטליה שמילאן רוצה לצרפו, בהשאלה לעונה כמובן. ב"טוטו ספורט" נכתב כי הרוסונרי עוקבים אחרי מצבו וישמחו לקלוט אותו אם לא ישתלב בסגל. עוד נכתב כי הקבוצה התעניינה בנורבגי עוד בשנה שעברה. ב-20 ביוני, בובאן, המנהל המקצועי של הרוסונרי, שוחח ארוכות עם פלורנטינו פרס והביע התעניינות במספר שחקנים. היחסים בין המועדונים טובים לאחר שתיאו הרננדס נרכש מהבלאנקוס ב-20 מיליון יורו. 
 
 
מנגד, נטען כי הסיכויים שהמעבר יתבצע אינם גבוהים. אודגור שואף לחזור לריאל כבר בעונה הבאה, כשהאופציה השנייה עבורו היא להמשיך עונה נוספת בריאל סוסיאדד שם ביצע קפיצת מדרגה. 

אודגור. באיטליה מפנטזים (Juan Manuel Serrano Arce / Stringer)

יש עוד שחקנים שמעניינים את מילאן לפי הדיווח. האיטלקים עוקבים גם אחרי הבלם אדר מיליטאו שממעט לשחקני במדי הבלאנקוס בזמן שסרחיו ראמוס ורפאל וראן ממעטים לזכות למנוחה, הקשר לוקאס ואסקס והחלוץ לוקה יוביץ'.

עוד ברוסונרי, באיטליה עוסקים בעתידו של זלאטן איברהימוביץ' ששב למולדתו. החלוץ השבדי, שלא סובל מפציעה חמורה, הגיב לציוץ של האמרבי (מחזיק ב-25% מבעלות המועדון) וכתב "נתראה על כר הדשא". "לא ברור האם החלוץ מעביר רמז לגבי עתידו או רוצה לדחוף את חזרת הליגה ב-14 ביוני", נכתב ב"טוטוספורט".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי