'פירלו החדש' אמר לא לבארסה: "מעדיף את יובה או אינטר"

סנדרו טונאלי
סנדרו טונאלי | Alessandro Sabattini/Getty Images

בעלי ברשיה חשף פרטים לגבי עתידו של סנדרו טנאלי: "ברצלונה הציעה 65 מיליון יורו ושני שחקנים". על ההתעניינות מצד פריז: "אל חלאיפי סימס לי היום, אבל הילד לא רוצה לשחק בצרפת"

(גודל טקסט)

על פי דבריו של בעלי ברשיה, מאסימו צ'לינו, ברצלונה ופריז סן ז'רמן ניסו לצרף את הקשר סנדרו טונאלי (20), שזכה לכינוי המחייב "אנדראה פירלו החדש" והספיק לרשום לא פחות מ-76 הופעות ליגה במדי הקבוצות הבוגרת ובמקביל גם זכה לזימון לנבחרת איטליה במדיה יש לו כבר שלושה משחקים.

לטונאלי יש חוזה עד קיץ 2021 בברשיה, שתנסה למכור אותו בקיץ הקרוב על מנת לא לאבד את אותו ללא תמורה כבר בחודש ינואר. "יש שחקנים מסוימים שאני מתאהב בהם ולא רוצה בכלל למכור", הסביר צ'לינו. "לבנות צוות טוב ואיכותי בברשיה סביב טונאלי, זה היה החלום שלי. עם זאת, אני מבין שהילד הציב לעצמו מטרות. כרגע, אני לא מנהל משא ומתן עם אף אחד. נותרו 12 משחקים והילד צריך להישאר רגוע".

צ'לינו סיפר על ההתעניינות הרבה: "נאסר אל חלאיפי רוצה אותו בפריס, הוא כתב לי הודעה היום, אבל טונאלי לא רוצה לשחק בצרפת. הוא מעדיף לעבור ליובנטוס או לאינטר. גם נשיא נאפולי התקשר והציע לי 40 מיליון יורו. גם פיורנטינה מוכנה לעשות ככל שיידרש כדי לצרפו, אך הילד רוצה רק יובנטוס או אינטר. לפני הנגיף, ברצלונה הציעה לי 65 מיליון פלוס שני שחקים מעניינים ששווים 7.5 יורו כל אחד, אחד מהם היה מגן, אבל הם קיבלו ממני תשובה שהם לא אהבו לשמוע".

"סנדרו זה ילד שנדלק ברגע שהוא רואה כדור", המשיך הבעלים. "הוא מרשים מאוד על המגרש ויכול לשחק בכל עמדות הקישור. האישיות שלו, מדובר בשחקן שמקריב את עצמו למען הקבוצה. בזמנו, הוא הסתיר ממני שהייתה לו דלקת כי הוא רצה לעזור לשחק ולעזור לחבריו. היינו צריכים להכריח אותו לא לשחק".


הדבר הגדול הבא? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי