פספוס ענק: רומא ויתרה על רכישת לאוטרו מרטינס במחיר מציאה

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli / Stringer

לפי סוכן השחקנים לואיס רוצי, החלוץ הארגנטינאי הוצע לג'יאלורוסי בשמונה מיליון יורו כמה חודשים לפני שהצטרף לאינטר: "היו גם מגעים רציניים עם אתלטיקו מדריד"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

לאוטרו מרטינס הפך למטרה העיקרית של ברצלונה בגזרת הרכש לקראת העונה הבאה ובאופן כללי, לאחד הכישרונות העולים בכדורגל האירופי בעונה הנוכחית. אינטר תכניס לקופתה לא מעט כסף אם אכן תמכור את החלוץ הארגנטינאי לאלופת ספרד, אך מסתבר שעוד לפני הצטרפותו לנראזורי, רומא פספסה הזדמנות לרכוש את מרטינס במחיר מציאה.

סוכן השחקנים לואיס רוצי סיפר בראיון ל'טוטומרקאטו': "הצעתי לרומא את לאוטרו בשמונה מיליון יורו בינואר 2018. זה היה סעיף השחרור שלו מראסינג באותו זמן. הג'יאלורוסי לא לקחו אותו. היו גם מגעים רציניים עם אתלטיקו מדריד, אבל זה לא הבשיל. ב-20 בינואר נשיא ראסינג העלה את סעיף השחרור ל-20 מיליון יורו ואינטר עשתה את כל השאר".

הסוכן המליץ לאינטר לעשות הכל על מנת להשאיר אצלה את מרטינס: "הוא צריך להישאר שם לכל החיים, הוא חלוץ העשור הבא. הוא אלוף, שחקן פנטסטי. אם אינטר תאבד אותו, זו תהיה טעות ענקית", אמר רוצי והוסיף: "כנראה שבסופו של דבר הוא יילך לברצלונה. הבלאוגרנה לא ירצו לשלם את סעיף שחרורו (על סך 111 מיליון יורו), אבל לדעתי השחקן רוצה לעבור. ההצעה משמעותית".

לאוטרו מרטינס. רומא פספסה אותו בענק (Alex Caparros/Getty Images)
לאוטרו מרטינס. רומא פספסה אותו בענק (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי