לא חיכתה לסוף העונה: "ברשיה שחררה את מריו באלוטלי"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

על פי הדיווחים באיטליה, נועלת הטבלה בסיירה A התירה את חוזהו של החלוץ האיטלקי, שלא הגיע לאימונים במשך עשרה ימים. טונאלי: "הוא היה עושה דברים מדהימים באימונים ונתן לנו המון עצות"

(גודל טקסט)

באיטליה דיווחו היום (שבת) בשעות הבוקר ושהסאגה בין ברשיה למריו באלוטלי הסתיימה, אחרי שנועלת הטבלה שחררה אותו באופן מידי. למרות שהשחקן חתום עד 2022 ברשיה פטורה מתשלום השכר של החלוץ בן ה-29, מאחר שהחרים את האימונים במשך עשרה ימים וב'גאזטה דלו ספורט' נטען ואפילו לא יהיה צורך בהליך משפטי.

בעקבות כך, הכוכב הכי גדול של ברשיה העונה, סנדרו טולאני דיבר היום בראיון וסירב לדעתו שבאלוטלי הוא שחקן מבוזבז: "באימונים הוא עושה דברים שרק מעט יכולים. לפעמים אני עוצר ואומר לעצמי 'איזה כישרון יש לו'. אז למה הוא מבוזבז? הוא שיחק בקבוצות נהדרות וכבש המון שערים".

"הוא אוהב אותנו, השחקנים הצעירים בקבוצה. הוא כבר מתקרב לגיל 30 והוא אחד השחקנים הכי ותיקים בקבוצה שלנו. הוא נותן לנו עצות, קצת כמו אבא. הוא יכול לתת לנו אלף טיפים על המגרש בגלל שיש לו המון ניסיון ברמות הגבוהות".

אך למרות כל המילים החמות של קשר נבחרת איטליה, כנראה שהוא לא יזכה לשתף פעולה עם מריו באלוטלי, שהגיע העונה לקבוצה מעיר מולדתו כדי לעזור לה לשרוד, אך למרות שכבש חמישה שערים ב-19 הופעות שני הצדדים ללא ספק מתחרטים על המעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי