תצא לדרך חדשה? ראלף ראנגניק סיכם כמאמן מילאן

ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק | Reinaldo Coddou H./Bongarts/Getty Images

הגרמני, שנחשב למי שהשפיע מאוד על קלופ ונגלסמן בתחילת דרכם, צפוי להצטרף לרוסונרי מיד עם סיום העונה אחרי תקופה ארוכה בה שמו נקשר עם המועדון

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כבר הרבה מאוד זמן ששמו של ראלף ראנגניק נקשר למילאן. לא היה ברור באיזה תפקיד הגרמני צפוי להגיע למועדון, כמנהל ספורטיבי או כמאמן – אך השמועות גרמו לסחרור אצל הרוסונרי. המאמן סטפאנו פיולי הרגיש לא בטוח במעמדו ושקל להתפטר, ולאחרונה זלאטן איברהימוביץ' התעמת עם המנכ"ל איבן גאזידיס בין השאר בגלל ההתנהלות הרעה בנושא הזה.

כעת, נראה כי יש סוף לכל הסאגה. על פי הדיווחים באיטליה, ראנגניק סיכם את תנאיו ויעזוב בעוד עשרה ימים תפקידו כמנהלה הספורטיבי של לייפציג. הוא צפוי לחתום על חוזה עד 2023 עם אופציה לשנה נוספת.

ראנגניק נחשב לאחד אנשי הספורט המוערכים בגרמניה ובעולם ומכונה "הפרופסור". הוא עבר השתלמויות אצל מאמנים מובילים בעולם בעבר ופיתח טקטיקות ושיטות אימון חדשות. הוא נחשב למאמן התקפי מאוד ומאוד השפיע על יורגן קלופ, תומאס טוכל ויוליאן נגלסמן, מהמאמנים המובילים בעולם כיום.

בעבר, כשאימן את שאלקה, הוביל אותה למקום השני בבונדסליגה, לזכייה בגביע הגרמני והגיע עמה לחצי גמר ליגת האלופות. במילאן מצפים להגעתו לקבוצה והנחלת דרך חדשה למועדון, שאולי אחרי שנים סוף סוף ילך קדימה וייצא לדרך חדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי