הסרייה A חוזרת: הזדמנות אחרונה לאינטר, אלכסיס סאנצ'ס יישאר?

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס. חתם עד 2023 | Emilio Andreoli/Getty Images

הנראזורי יפגשו בראשון את סמפדוריה וחייבים להשיג ניצחון כדי להישאר במאבק האליפות. הצ'יליאני שמושאל מיונייטד עשוי להמשיך, גודין דחה בתוקף את השמועות על עזיבה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

גם הליגה האיטלקית חוזרת אחרי פגרת הקורונה. היא תשוב כבר היום (שבת) עם שני משחקים בין ורונה לקליארי ובין טורינו לפארמה, אך המנה העיקרית נקבל מחר – כשאינטר תארח את סמפדוריה בסן סירו.

עבור הנראזורי מדובר במשחק קריטי בהישארות במאבק האליפות: כרגע הם נמצאים במקום השלישי עם 54 נקודות, שמונה פחות מלאציו השנייה ותשע מיובנטוס הראשונה, אך לכחולים-שחורים משחק חסר והם יכולים לצמק את ההפרש ולהישאר בפער סביר מהפסגה, כשאחרי המשחק יישארו עוד 12 מחזורים עד לסיום העונה.

מי שיש לו סיכוי לפתוח בהרכב, כך על פי דיווחים, הוא אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני שמושאל ממנצ'סטר יונייטד זכה למילים חיוביות מהמאמן אנטוניו קונטה ("נראה בכושר טוב באימונים"), ובזמן שהשדים האדומים לא מעוניינים להחזיר אותו לשורותיהם הוא יצטרך להוכיח את עצמו עד לסיום העונה כדי שאינטר תנסה להשאילו לעונה נוספת/לרכוש אותו – דבר שנראה יותר ויותר הגיוני ככל שהזמן חולף.


אנטוניו קונטה (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

בחוד הקבוצה מחר צפויים לפתוח צמד החלוצים הקטלני רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס, כאשר כריסטיאן אריקסן ישחק מאחוריהם. קונטה, כהרגלו, יעלה עם שלישיית בלמים שצפויה לכלול את סטפן דה פריי, מילאן שקריניאר והבלם הצעיר אלסנדרו באסטוני. מישהו חסר לכם פה? אתם לא טועים.

דייגו גודין, שלאורך העונה מתנדנד בין הספסל להרכב, צפוי גם מחר שלא לעלות ב-11 וישנן שמועות שמקשרות אותו למעבר לפרמיירליג (מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם עוקבות). הבלם האורוגוואי הגיע עם רף ציפיות מאוד גבוה לאינטר בקיץ אחרי שנים פשוט פנטסטיות במדי אתלטיקו מדריד, בהן בנה לעצמו מוניטין של אחד משחקני ההגנה הטובים בעולם.

גודין בן ה-34 התראיין לתקשורת האיטלקית, סיפק את גרסתו לשמועות ודחה בתוקף אפשרות של עזיבה: "האמת היא שהחדשות בנוגע לעזיבה אפשרית שלי מפתיעות אותי מאוד. אני מרגיש נהדר באינטר ולא שוקל לעזוב. אני מרגיש שהמועדון בוטח בי ואני חלק מפרויקט גדול. יש לי חוזה עד ל-2022 ואני מתכוון לכבד אותו וליהנות מההרפתקה באיטליה".

"זו הייתה הבחירה שלי לבוא לכאן ועשיתי את זה מתוך כוונה לעזור למועדון לזכות בתארים", המשיך האורוגוואי. "ממה שאני יודע, גם המועדון מרוצה ממני. אשאר כאן ואעשה את כל הדרוש, זה לא נכון שאני רוצה לעזוב. אם המאמן מרוצה ממני, החוויה שלי באינטר יכולה להמשיך".


גודין (Maurizio Lagana/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי