קונטה עדיין חולם על אליפות, מארוטה: "אופטימי מאוד שלאוטרו ימשיך"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

מאמן אינטר אמר לאחר הניצחון על סמפדוריה: "יש לנו אמונה שנוכל לעשות משהו מדהים, אך עלינו ללמוד להרוג משחקים". מנכ"ל המועדון התייחס לחלוץ המבוקש: "מעולם לא ביקש לעזוב". לוקאקו השתווה לרונאלדו נזאריו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר החלה את החזרה מהפגרה ברגל שמאל כשרשמה הדחה מאכזבת נגד נאפולי בחצי גמר הגביע. מעבר לתואר שחמק מהם, גם השמועות הבלתי פוסקות על עזיבתו של לאוטרו מרטינס לא עזרו וגם צמד ההפסדים ללאציו וליובנטוס לפני הפגרה. אולם, החניכים של אנטוניו קונטה התאוששו אתמול (ראשון) כשניצחו 1:2 את סמפדוריה בסן סירו וכעת חזר החיוך. רומלו לוקאקו כבש וכמובן כרע ברך לאות הזדהות למלחמה בגזענות וגם הארגנטינאי שם סוף לדיבורים על יכולתו החלשה.

לוקאקו אמר לאחר המשחק: "היה חשוב מאוד לנצח. מעכשיו יש לנו 12 גמרים עד לסיום העונה, כל משחק הוא על החיים ועל המוות. עלינו לנוח מעט ואז נתמקד במשימה הבאה שלנו ביום רביעי (ססואלו). כל משחק הוא קשה מעכשיו. עבדנו ממש טוב באימונים ואנחנו נראים טוב פיזית, אבל מצפה לנו משחק כל שלושה ימים ולכן עלינו להשתפר".

החלוץ רשם ציון דרך יפה כשהגיע ל-18 שערי ליגה בעונת הבכורה במועדון, הישג שעשו רק שלושה לפניו ב-30 השנים האחרונות – רובן סוסה (1992/93), רונאלדו נזאריו הברזילאי (1997/98) ודייגו מיליטו בעונת הטרבל (2019/20).

המנהל המקצועי בפה מארוטה התייחס ללאוטרו: "הוא מוקד תשומת הלב של הרבה קבוצות גדולות, כולם מודעים לאיכויות האדירות שלו, אבל לאינטר אין כוונה למכור את אחד משחקניה הטובים ביותר. הוא מעולם לא הביע את רצונו לעזוב. אני מאוד אופטימי שנראה אותו משחק כאן בשנה הבאה. הביקורת אחרי המשחק נגד נאפולי הייתה מוגזמנת, היו שלושה חודשים לא פשוטים בהסגר, הוא עושה עונה יפה מאוד".

קונטה עצמו, תתפלאו, סופר את הפער מהפסגה: "לא הייתה לנו ברירה הערב (ראשון) אלא לנצח כדי לצמק את הפער לשש נקודות. ללאציו וליובנטוס יש מקום לטעויות ולנו לא. יש לנו תקווה שנוכל להשיג משהו יוצא דופן, אבל קודם עלינו לנצל יותר את המצבים שלנו ולדעת להרוג משחקים. זה פגע בנו בגדול בחצי גמר הגביע. אנחנו זקוקים לחדות, מזל וריכוז. אני מקווה שהמשחקים האלה עזרו לנו להבין את השיעור הזה.

על כריסטיאן אריקסן: "עלינו להמשיך להשתמש בפתרונות החדשים האלה ברמה הטקטית. הוא עובד קשה מאוד, מסתגל למשחק שלנו והיה לנו יותר זמן לעבוד איתו, אך עליו להיות נחוש יותר ולכבוש שערים".

אנטוניו קונטה. עדיין חולם על תואר ( FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי