השיחות עם הנשיא הוקפאו, ספאלטי עשוי לעזוב את נאפולי

play
לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי | GettyImages
נאפולי ניצחה 0:1 את פיורטינה וחגגה עם אוהדיה את הזכייה באליפות 02:58

המאמן שהוביל לזכייה באליפות לא הגיע לסיכום עם דה לאורנטיס על הארכת חוזה, היחסים בין השניים נעשו עכורים. יש כבר מועמדים להחליפו

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

האם עונת האליפות הקסומה של נאפולי תסתיים בטעם מר? לפי דיווחים באתרים רבים באיטליה, אחד מגיבורי הזכייה, המאמן לוצ'אנו ספאלטי, עשוי לעזוב את המועדון כבר הקיץ. המאמן נפגש בשבוע שעבר עם הנשיא אורליו דה לאורנטיס בנוגע לחתימה על חוזה חדש, אך מאז הוקפאו השיחות ובעקבות כך עשוי להחליט ספאלטי לסיים את תפקידו בדרום איטליה.

בחודש שעבר דה לאורנטיס מימש את האופציה והאריך אוטומטית את חוזהו של ספאלטי לעונה הבאה, אך המאמן ציפה לתגמול על העונה החלומית ולשדרוג משמעותי בשכר ובאורך החוזה- מה שבינתיים לא קרה. ב"גאזטה" דווח כי השניים נפגשו אתמול באימון הקבוצה כאשר דה לאורנטיס הגיע לברך את השחקנים, כאשר השניים הסתפקו בלחיצת יד בלבד ביניהם.

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי
יצא בתחושת קיפוח. ספאלטי | רויטרס

בארץ המגף סיפקו מספר סיבות למתיחות, שנובעות בעיקר מתקריות אישיות בין השניים. תחילה, ספאלטי היה מתוסכל מכך שהתבשר על הארכת חוזהו באמצעות מכתב למשרדו ולא בשיחה ישירה עם הנשיא. בנוסף על כך, העובדה שספאלטי לא ענה לשיחת טלפון מהנשיא ערב הזכייה באליפות גרמה ליחסים בין השניים להתלקח עוד יותר.

אם ספאלטי אכן יעזוב, באיטליה כבר סימנו מספר מחליפים אפשריים. ב"גאזטה" נטען כי הנשיא חושב על רפא בניטס, שכבר אימן את נאפולי בין 2013 ל-2015 ואף זכה פעם אחת בגביע. ב"קוריירה דלו ספורט" צוינו ארבעה מועמדים מקומיים – אנטוניו קונטה שפנוי מאז הפיטורים מטוטנהאם, רוברטו דה זרבי מברייטון, ג'אן פיירו גאספריני מאטאלנטה ו-וינצ'נזו איטליאנו, שהוביל את פיורנטינה ולגמר הגביע ולגמר הקונפרנס ליג.