פוליסיץ' כבש בבכורה: מילאן פתחה עונה עם 0:2 בבולוניה

הרכש מצ'לסי הפציץ (21) אחרי אסיסט של ז'ירו שכבש בעצמו (11) והרוסונרי המתחדשים סימנו וי ראשון. 0:0 לקליארי בטורינו

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם ניצחונה של מילאן המתחדשת 0:2 בבולוניה. קליארי ציינה את שובה לסרייה A עם 0:0 בטורינו.

בולוניה – מילאן 2:0

אחרי מסע רכש מרשים בזכות הכסף שנכנס ממכירת סנדרו טונאלי, מילאן פתחה את העונה ברגל ימין עם שלוש נקודות ברנאטו דל'ארה, שם לא הפסידה מאז מרץ 2002. בולוניה מתרגלת לחיים ללא מרקו ארנאוטוביץ' שהושאל לאינטר, וכמעט עלתה ליתרון מהיר בדקת הפתיחה, אבל היווני חרלמבוס ליקויאניס נעצר בקורה. בדקה ה-11 המארחת נכנעה לחלוץ ותיק אחר, אוליבייה ז'ירו שכבש מצד ימין אחרי הכנה של ההולנדי החדש טיג'אני ריינדרס. הצרפתי עבר בחלוף 10 דקות לתפקיד המבשל וכריסטיאן פוליסיץ' שהגיע כמוהו מצ'לסי הפציץ אל הרשת של לוקאש סקורופסקי. דן אנדוי נעצר גם הוא בקורה (60) ובולוניה לא הצליחה אפילו לצמק, כשמנגד רפאל לאאו פגש את העמוד לקראת הסיום.

אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן חוגג שער
שער ובישול תוך 10 דקות. אוליבייה ז'ירו | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

טורינו – קליארי 0:0

קלאודיו ראניירי הוביל את הקבוצה מסרדיניה בחזרה לליגה הבכירה, והתחיל בצורה סבירה את העונה עם תיקו במגרשה של המדורגת 10 מאשתקד. טוני סנאבריה מהצד של טורינו ונהיטן נאנדס האורוגוואי מהצד של קליארי הגיעו למצבים בפתיחה, אבל נעצרו אצל השוערים ולאחר מכן לא היו בעיטות למסגרת, במשחק טקטי ומבוקר.

*** זיו מורגן שיחק חמש דקות כמחליף בניצחון החוץ של צ'.פ.ר. קלוז' 3:4 בדרבי על אוניברסיטטאה קלוז', שהובילה 0:2. קבוצתו במקום הרביעי ברומניה, מרחק חמש נקודות מהפסגה.

אלברטו דוסנה שחקן קליארי (מימין) מול טוני סנאבריה שחקן טורינו
השערים יחכו למחזורים הבאים. טוני סנאבריה נעצר אצל אלברטו דוסנה | אימג'בנק GettyImages, Valerio Pennicino

תוצאות המחזור הראשון:

פרוזינונה – נאפולי 3:1 אמפולי – ורונה 1:0 גנואה – פיורנטינה 4:1 אינטר – מונצה 0:2 רומא – סלרניטנה 2:2 ססואולו – אטאלנטה 2:0 לצ'ה – לאציו 1:2 אודינזה – יובנטוס 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי