נאפולי התנצלה בפני ויקטור אוסימן: "הוא האוצר של המועדון"

play
ויקטור אוסימן | Ivan Romano / Contributor
צפו: אוסימן כבש ו"חגג", קברצחליה שבר בצורת: נאפולי הלחוצה הביסה 1:4 01:38

אחרי יומיים סוערים בעקבות פוסט בטיקטוק, אלופת איטליה פרסמה הבהרה הנוגעת לכוכב שלה: "סירבנו לכל ההצעות עליו בקיץ, לא הייתה לנו כוונה לפגוע בו או להעליב אותו"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

ויקטור אוסימן נפגע קשות מנאפולי שלעגה לו ברשתות החברתיות בעקבות החמצת הפנדל ב-0:0 נגד בולוניה, הסוכן שלו אף איים לתבוע את המועדון ולמשחק אמש (רביעי) נגד אודינזה הוא הגיע במצב רוח מאוד ירוד, תועד בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות כשאפילו לחבריו לקבוצה הוא לא מושיט יד לשלום. למרות הכל, הוא פתח בהרכב כרגיל נגד אודינזה, כבש וסייע לקבוצה לנצח 1:4 מוחץ ששיחרר המון לחץ בשורות אלופת איטליה.

אוסימן זכה לתשואות מאוהדי נאפולי ביציעים, בעוד היה זה דווקא המאמן רודי גרסיה שספג שריקות בוז צורמות ועוד לפני המשחק דווח כי בכירים במועדון כבר בוחנים אפשרויות להחליפו בעקבות היכולת המאכזבת. כעת הרוחות נרגעו ונראה שסוף טוב הכל טוב, כי נאפולי התנצלה רשמית בפני החלוץ שיהיה מעניין מאוד לראות אם הוא וסוכנו יורידו מסדר היום את האפשרות שיתבע או אפילו יעזוב את המועדון.

ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי
סוף טוב הכל טוב? אוסימן | רויטרס

בהודעה הרשמית שמסרה נאפולי הערב, נכתב כך: "אנחנו רוצים להימנע מכל ניצול ציני של הנושא ולהבהיר שמעולם לא רצינו לפגוע או ללעוג לוויקטור אוסימן, שהוא האוצר של המועדון. כהוכחה לכך, במהלך הקיץ המועדון דחה בתוקף את כל ההצעות שהתקבלו עבורו מחו"ל. ברשתות החברתיות ובטיקטוק בפרט, משתמשים בשפה אחרת, מבודחת, קלילה יותר ויצירתית, מבלי שום כוונה לפגוע כפי שקרה לנו במקרה עם אוסימן. אם ויקטור נפגע וחשב שהפעולה כוונה כנגדו, זו לא הייתה כוונת המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי