נאפולי תצליח לשמור עליו? המועדונים הבכירים במרדף אחר קברצחליה

play
קברצחליה | רויטרס
צפו: פראן טורס כבש ובישל, גאבי נפצע וספרד ניצחה 1:3 את גאורגיה 02:11

אחרי שהבקיע שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים של גאורגיה, דווח כי נציגים של ארבע קבוצות פרמיירליג צפו מקרוב ביהלום בהפסד לספרד, והן ממש לא היחידות שמתעניינות. את מי מהן הוא מעדיף?

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

למרות פתיחת עונה קצת פחות טובה במדי נאפולי, חביצ'ה קברצחליה הוא אחד השחקנים הכי מבוקשים בארופה. אחרי שהבקיע שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים של נבחרת גאורגיה, ואשתקד הוביל את המועדון מדרום איטליה לאליפות היסטורית, נודע כי סקאוטים של מועדונים בכירים באנגליה הגיעו לצפות מקרוב בשחקן הכנף המוכשר בהפסד 3:1 לספרד, בו הוא גם כבש.

על פי הדיווח, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וניוקאסל שלחו את אנשיהם לעקוב מקרוב אחר קברצחליה, שמחוזר גם על ידי פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה. מי שאולי זוכה ליתרון קטן היא ריאל מדריד, כששחקן הכנף הודה בעבר כי "כילד הייתי צופה בריאל מדריד בטלוויזיה. המודלים לחיקוי שלי היו גוטי ורונאלדו. ניסיתי לחקות אותם, הם נתנו לי השראה".

מכוכבי הזכייה. קברצחליה | GettyImages

באיטליה מבהירים כי מי שלא תרצה ותנסה לצרפו, תיאלץ לנהל משא ומתן לא פשוט מול נשיא נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, שממש לא נלהב למכור את הכוכב בן ה-22 ויודע כי הוא עלול לאבד גם את החלוץ המצטיין ויקטור אוסימן. יש לציין כי החוזה של קברצחליה יפוג ב-2027, אך המועדון כבר עובד על עסקה חדשה שתשדרג את שכרו ותשכנע אותו כי הוא צריך להישאר בקבוצה מדרום איטליה לשנים רבות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי