רנאטו סאנצ'ס נכנס במחצית, והוחלף בדקה ה-64. מוריניו: "מתנצל"

מאמן רומא הותיר את הקשר המום ואמר על הצעד החריג: "רגע קשה עבורו, ועוד יותר לי". שנה למות מיכאילוביץ', בולוניה הקדישה לו את הניצחון כשמשפחתו ביציע

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו מיתג את עצמו בתחילת הדרך שלו בכדורגל האנגלי כ"מיוחד", וגם שני עשורים לאחר מכן הוא ממשיך להדהים בדרכו הייחודית. אתמול (ראשון) רומא שלו הפסידה 2:0 לבולוניה בקרב ישיר על המקום הרביעי בליגה האיטלקית, והמאמן היה אחראי לרגע הזוי במיוחד בדקה ה-64.

הפורטוגלי הכניס כמחליף במחצית את הקשר הפורטוגלי רנאטו סאנצ'ס, אך כעבור 18 דקות בלבד החליט להוריד אותו מהמגרש ולהחזירו לספסל. סאנצ'ס נותר המום כשהבחין במספר שלו מופיע על שלט החילופים, כשגם סרדר אזמון שנכנס במקומו נראה מופתע.

החילוף של רנאטו סאנצ'ס

"אני רוצה להתנצל פומבית בפני רנאטו סאנצ'ס", אמר מוריניו בתום ההפסד, "אני יודע שעשיתי משהו קשה עבורו, אבל זה אפילו יותר קשה למאמן. עשיתי את זה 3-4 פעמים בקריירה ואני מצטער". בצל החיסורים של רומלו לוקאקו ופאולו דיבאלה, נדמה שמוריניו לא היה מופתע מההפסד: "בלי פאולו אין לנו איכות ובלי רומלו אין פיזיות, בלי שניהם ידעתי שיהיה לנו קשה".

המאמן גם התייחס לשאלות סביב עתידו, לאור העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית: "אני רוצה להישאר. עוד לא דיברתי עם המועדון, אבל כשאני רואה את האוהדים תומכים גם אחרי משחק כזה אז זה מראה כמה הם מיוחדים ויהיה לי קשה להיפרד מהם. אם אעזוב, זה לא יהיה בגלל החלטה שלי. צריך לראות איך אנחנו מתמודדים עם הפייר פליי".

משפחתו של מיכאילוביץ' לפני המשחק מול רומא

בצד המנצח, בולוניה של טיאגו מוטה ממשיכה להרשים והיא ניצבת במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. לפני המשחק נערך טקס ובו ציינו שנה למותו של סינישה מיכאילוביץ'. הסרבי אימן את בולוניה במשך שלוש שנים וחצי ועזב בספטמבר 2022, שלושה חודשים לפני שנכנע למחלת הסרטן בגיל 53.

אוהדי בולוניה הניפו שלטים לזכרו של המאמן האהוב, אלמנתו וילדיו עלו לכר הדשא לפני המשחק וקיבלו תמונה ממוסגרת שלו מטעם המועדון. טיאגו מוטה הצדיע בסיום למיכאילוביץ' ואמר: "הניצחון הזה מוקדש לו, אני בטוח שהוא צפה בנו מלמעלה ועזר לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי