בלי רונאלדו? לאאו בחר את 11 השחקנים הטובים בעולם, ועקץ: "אני לא אנוכי"

play
רפאל לאאו שחקן מילאן חוגג שער | רויטרס
פוליסיץ' החזיר את מילאן למסלול הניצחונות ב-0:1 על פיורנטינה 01:32

כוכב מילאן ונבחרת פורטוגל סיפר ש-CR7 הוא המודל שלו לחיקוי, אך השאיר אותו מחוץ להרכב שלו. כשנשאל אם הוא יכול להגיע לרמה הכי גבוהה, הסביר: "אני אוהב גם למסור. כשאחשוב כמוהם, אגיע לרמה הזו"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רפאל לאאו, כוכב מילאן ונבחרת פורטוגל, סיפר שכריסטיאנו רונאלדו הוא המודל שלו לחיקוי. כשנשאל האם הוא יכול ללכת לקרוא תיגר על השחקנים הכי טובים בעולם, ביניהם כמובן רונאלדו, בן ה-24 השיב וספק עקץ: "כן, אבל אני לא שחקן אנוכי. אני יכול להבקיע שערים אבל אם יש לי הזדמנות לבשל לחבר שלי, אני אעשה זאת. ברמות האלה המספרים עושים את ההבדל. שחקנים כמו ליאו מסי, ארלינג הולנד וקיליאן אמבפה מייצרים כמות שערים שמדברת בפני עצמה. כשאחשוב כמוהם, אני אגיע לרמה הזו".

כשנשאל האם הוא יכול להיכלל בהרכב המצטיינים לשנת 2024, לאאו לא היסס: "כן, כי הולך לי טוב ואני יודע שאני יכול להשתפר. יש שחקנים בני גילי שמציגים רמה גבוהה ממני כרגע, אבל אני יכול להיות שם".

שחקן מילאן, רפאל לאאו | GettyImages, Silvia Lore

לאאו התבקש לבחור את 11 השחקנים הטובים בעולם כיום ובאופן די מפתיע השאיר את רונאלדו בחוץ. הפורטוגלי הציב את מייק מניאן, חברו לקבוצה, בין הקורות. ההגנה שלו הורכבה מז'ואאו קאנסלו (ברצלונה), תאו הרננדז (מילאן), טיאגו סילבה (צ'לסי) ורובן דיאס (מנצ'סטר סיטי). בקישור הוא בחר בקווין דה בריינה (מנצ'סטר סיטי) ולוקה מודריץ' וג'וד בלינגהאם (ריאל מדריד). את חוליית ההתקפה השלימו ליאו מסי (אינטר מיאמי), ויניסיוס ג'וניור (ריאל מדריד) וקיליאן אמבפה (פ.ס.ז').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי