מוריניו: "לא מאמין שהבעלים של רומא מדברים עם מאמנים מאחורי גבי"

play
מאמן רומא, ז'וזה מוריניו | GettyImages, Jonathan Moscrop
צפו: שער של ראביו העניק ליובנטוס ניצחון חשוב על רומא 02:08

הפורטוגלי נדרש לשמועות ההולכות וגוברות שיוחלף: "לא חושב שזה נכון, אין לי אפילו סיבה אחת להאמין שההנהלה לא כנה איתי"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

רומא וז'וזה מוריניו חווים עוד עונה מאכזבת בסרייה A ובימים האחרונים הלכו וגברו השמועות על כך שראשי המועדון מחפשים מחליף לפורטוגלי. במקביל, מוריניו עצמו קושר במעבר לנבחרת ברזיל, אחרי שקרלו אנצ'לוטי האריך חוזה בריאל מדריד והתברר שלא יגיע לסלסאו.

אתמול, אחרי הניצחון הדחוק 1:2 על קרמונזה בשמינית גמר הגביע, מוריניו אף נדרש לסוגייה ואמר: "אני לא חושב שהבעלים מדברים עם מאמנים אחרים מאחורי הגב שלי", אמר המאמן, "אני לא חושב שזה נכון, אין לי אפילו סיבה אחת להאמין שההנהלה לא כנה איתי. יש לי 100 אחוז אמון בכנות שלה. כמובן שזה לא אומר שהם רוצים שאמשיך, אבל שוב – אני לא מאמין שהם דיברו עם מאמנים אחרים מאחוריי גבי. מבחינתי זה לא נכון".

הג'אלורוסי השיגו העונה 20 נקודות מ-27 אפשריות באולימפיקו, אבל בחוץ הסיפור שונה לגמרי: 5 הפסדים, 2 ניצחונות ו-8 נקודות מ-27 אפשריות. כל זה מספיק כרגע בשביל המקום השביעי בלבד, מרחק 5 נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות.

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו
| GettyImages, Jonathan Moscrop

מוריניו בן ה-60 עומד על הקווים של רומא מאז קיץ 2021. הוא הוביל אותה לתואר אירופי – הקונפרנס ליג ב-2022 וגם הגיע איתה לגמר הליגה האירופית ב-2023. בליגה לעומת זאת, הקבוצה מציגה יכולת מאוד בינונית וסיימה תחתיו פעמיים במקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי