כריסטיאנו רונאלדו או רונאלדו הברזילאי? קאקה קבע: זה השחקן הכי גדול

קאקה. משוכנע שהרוסונרי ישובו לצמרת הגבוהה
קאקה. משוכנע שהרוסונרי ישובו לצמרת הגבוהה | צילום: Gettyimages

קשר העבר האגדי ששיתף פעולה עם שני החלוצים חשף מי בעיניו טוב יותר: "הדברים שראיתי אותו עושה על כר הדשא היו פשוט מדהימים"

(גודל טקסט)

קאקה האגדי, שכזכור זכה בכדור הזהב בשנת 2007 וכיכב במדי מילאן וריאל מדריד, נשאל מי השחקן הכי גדול שהוא שיחק לצידו – כריסטיאנו רונאלדו או רונאלדו הברזילאי.

קשר העבר בחר בבן מולדתו והסביר: "רונאלדו הברזילאי הוא השחקן הכי טוב שאי פעם שיחקתי איתו. הדברים שראיתי את הבחור הזה עושה על כר הדשא היו פשוט מדהימים".

רונאלדו נזאריו
רונאלדו נזאריו | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

הברזילאי החמיא גם לפורטוגלי: "מה שכריסטיאנו עשה – ועדיין עושה – הוא פשוט לא אמיתי. הדבר הכי חשוב מבחינתי לגביו זו היכולת שלו להמשיך להניע את עצמו אחרי כל הדברים שהשיג".

קאקה בן ה-41, שפרש ב-2017, נחשב לאחד השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי בעשור הראשון של שנות ה-2000. הוא גדל במחלקות הנוער של סאו פאולו והגיע לאירופה ב-2003 כשחתם בשורות מילאן במדיה שיחק עד 2009. בתקופה זו כבש קאקה 70 שערים ב-193 הופעות במדי הרוסונרי בכל המסגרות ובשנת 2007 נבחר לכדורגלן השנה בעולם. בשנה זו הוא זכה במדי מילאן בליגת האלופות ובאליפות העולם לקבוצות. ב-2004 הוא זכה עם מילאן גם באליפות איטליה.

כריסטיאנו רונאלדו, קאקה
כריסטיאנו רונאלדו, קאקה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

לאחר מכן עבר לריאל מדריד במדיה שיחק עד 2013. במדי הבלאנקוס קאקה זכה באליפות ספרד ב-2012. לאחר מכן שב לגיחה קצרה למילאן ולאחר מכן עבר לליגת ה-MLS בה סיים את הקריירה בשורות אורלנדו סיטי. במדי נבחרת ברזיל זכה קאקה במונדיאל 2002 שנערך על אדמת יפן וקוריאה הדרומית ובסך הכול הוא ערך במדי הסלסאו 92 הופעות בכל המסגרות והבקיע 29 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי