דוהרת לאליפות: אינטר ניצחה 1:2 את גנואה, הפער בפסגה צמח ל-15

play
אלכסיס סאנצ'ס אינטר | GettyImages
צפו: אלכסיס כבש ובישל, אינטר דוהרת לאליפות איטליה אחרי 1:2 על גנואה 02:24

סאנצ'ס בישל לאסלאני (30) וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה (38), ואסקס (54) רק צימק בניצחון ה-12 ברציפות בכל המסגרות של הנראזורי

קבוצות: אינטר גנואה
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם הניצחון התשיעי ברציפות של אינטר בליגה וה-12 בכל המסגרות עם 1:2 יקר על גנואה שפתח פער של 15 נקודות בפסגה, בדרך הבטוחה לאליפות. הנראזורי נמצאים במקום הראשון בטבלה עם מאזן מדהים של 23 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד בודד, ועם מאזן שערים בלתי נתפס של 69 כיבושים מול 13 ספיגות בלבד.

סימונה אינזאגי העניק הערב מנוחה ללא מעט שחקנים כשאלכסיס סאנצ'ס פתח בחוד לצד לאוטרו מרטינס, והצ'יליאני הראה שגם בגיל 35 הוא עדיין יכול להיות חלק מקבוצה אלופה. אחרי חצי שעה ללא שערים, אינטר עלתה על לוח התוצאות כשסאנ'צס מצא את כריסטיאן אסלאני במסירת עומק נהדרת, והקשר סיים בבעיטה אדירה לרשת העליונה של גנואה. כעבור 8 דקות הצ'יליאני הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה והוריד את מוליכת הטבלה ב-0:2 למחצית.

יוהאן ואסקס הלחיץ את היושבים בסן סירו כשבבעיטה מהאוויר בדקה ה-54 צימק ל-2:1, אבל זה לא הספיק לקבוצה מהמקום ה-12 בטבלה שרשמה משחק נוסף באצטדיון הביתי של אינטר ללא ניצחון והמשיכה את הרצף שהתחיל ב-1994. המארחת נותרה מושלמת ב-2024.

כריסטיאן אסלאני חוגג עם ניקולו בארלה אינטר
דוהרת כל הדרך לתואר. אסלאני ובארלה | אימג'בנק GettyImages

משחקי המחזור ה-28 בליגה האיטלקית:

נאפולי – טורינו קליארי – סלרניטנה ססואולו – פרוזינונה בלוניה – אינטר גנואה – מונצה לצ'ה – ורונה מילאן – אמפולי יובנטוס – אטאלנטה פיורנטינה – רומא לאציו – אודינזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי