דניאלה דה רוסי יאמן את רומא גם בעונת 2024/25

play
מאמן רומא דניאלה דה רוסי | GettyImages, Gabriele Maltinti
צפו: רומא גברה על מילאן בדרבי האיטלקי של רבע גמר הליגה האירופית 01:41

הג'אלורוסי הודיעו על כך שעות לפני רבע גמר הליגה האירופית (22:00,ספורט4). מאז שהחליף את מוריניו, הסמל המקומי הוביל ל-11 ניצחונות ב-16 משחקים וקירב את הקבוצה לליגת האלופות

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

הבעלים האמריקאים של רומא, דן וריאן פרידקין, הודיעו היום (חמישי) כי דניאלה דה רוסי ימשיך לאמן את הקבוצה בעונת 2024/25. הבשורה הגיעה בעקבות פגישה שנערכה בין הצדדים אתמול ושעות ספורות לפני גומלין רבע גמר הליגה האירופית (22:00, ספורט4), אליו יגיעו הג'אלורוסי עם יתרון 0:1 על מילאן אחרי שניצחו בחוץ את המשחק הראשון.

דה רוסי, סמל ברומא כבר מעל 20 שנה הודות ל-17 העונות שבהן לבש את מדיה, החליף על הקווים בחודש ינואר האחרון את ז'וזה מוריניו וחתם בזמנו עד סוף העונה הנוכחית. מאז הוא הוביל את הקבוצה מבירת איטליה ל-11 ניצחונות ב-16 משחקים בכל המסגרות, לעומת שני הפסדים בלבד. רומא עלתה מהמקום התשיעי בסרייה A למקום החמישי, כשהיא חזק במאבק על ההעפלה לליגת האלופות.

"בתקופתו הקצרה כמאמן, ההשפעה החיובית שמנהיגותו הביאה למועדון מספרת את הסיפור לבדה. דניאלה מנהיג דרך כבוד ואומץ, בעוד שכוחו ואמונתו העזה במועדון הולכות יד ביד עם ערכיה של רומא ואוהדיה יוצאי הדופן", מסרו האחים פרידקין. "אין שמחים מאיתנו לבנות פרויקט ארוך-טווח עם דניאלה. פורצה רומא!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי