הכבשה השחורה שוב ניצחה: הרצף המדהים של אינטר נעצר בססואולו

play
אלכסיס סאנצ'ס אינטר | GettyImages
הכבשה השחורה שוב ניצחה. צפו: הרצף המדהים של אינטר נעצר בססואולו 01:11

לוריינטה (20) העניק לקבוצת התחתית ניצחון שני העונה על האלופה בהפסד השני שלה בסך הכל והראשון אחרי 28 מחזורים, שקבע כי היא לא תגיע ל-100 נקודות. בולוניה שוב אכזבה עם 0:0 בשישי

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 באיטליה יצא לדרך בשישי כאשר בולוניה רשמה 0:0 בטורינו, והערב (שבת) אינטר רשמה הפסד שני העונה ונעצרה על רצף של 28 משחקים ללא הפסד כשהופתעה פעם נוספת העונה מול ססואלו.

ססואולו – אינטר 0:1

הנראזורי חגגו השבוע את זכייתם באליפות ה-20 בתולדות המועדון עם מאות אלפי אוהדים ברחובות מילאנו והמטרה הבאה שלהם הייתה להגיע ל-100 נקודות, אבל זה כבר לא יקרה אחרי ההפסד המפתיע הערב. זה היה בסך הכל ההפסד השני העונה של האלופה בליגה והרביעי בסך הכל, כשגם הפעם זה היה מול אותה יריבה שניצחה אותה אי שם בסוף ספטמבר ועצרה אותה עכשיו על רצף של 28 משחקי ליגה ללא הפסד. ארמנד לוריינטה כבש בדקה ה-20 שער נפלא כשהפציץ מקרוב לרשת הגבוהה של אמיל אודרו, וגם שוויון של לאוטרו מרטינס בתוספת הזמן של המחצית השנייה לא הספיקה, בעקבות נבדל בו היה החלוץ הארגנטינאי. עבור המארחת שבמקום ה-19 בטבלה ומתחת לקו האדום, אלו היו שלוש נקודות קריטיות במאבקי ההישרדות, כשכעת היא במרחק 2 נקודות מחוף מבטחים, אך עם משחק יותר מכל הקבוצות שבסכנת ירידה.

לאוטרו מרטינס אינטר
הרצף המדהים נעצר, מול אותה יריבה. לאוטרו מרטינס | אימג'בנק GettyImages

טורינו – בולוניה 0:0

חלום העלייה הראשונה בתולדות בולוניה לליגת האלופות (במתכונתה הנוכחית) ממשי מתמיד אחרי שאיטליה הבטיחה כרטיס נוסף למפעל היוקרתי בעונה הבאה, אבל הפתעת העונה ממשיכה לגמגם וסופרת כבר ארבע תוצאת תיקו וניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים. המארחת, לה כבר אין ממש על מה לשחק, היתה עדיפה ומסוכנת יותר ובסיום המחזור עשויות רומא ואטאלנטה להלחיץ עוד יותר את טיאגו מוטה ושחקניו.

מונצה – לאציו 2:2 למונצה: מילאן ג'וריץ' (75, 90+2). ללאציו: צ'ירו אימובילה (11), מתיאס וסינו (83)

ג'ושוע זירקזה שחקן בולוניה
ג'ושוע זירקזה שחקן בולוניה | רויטרס

המחזור ה-35 יימשך ביום ראשון ויסתיים ביום שני בערב כאשר נאפולי תתארח אצל אודינזה.

עוד באותו נושא: אינטר, בולוניה, לאציו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי