בכורה איומה לקונטה: נאפולי הובסה 3:0 על ידי ורונה

play
אנטוניו קונטה מאמן נאפולי | אימג'בנק GettyImages, Emmanuele Ciancaglini
שני פנדלים וחלוקת נקודות: בולוניה ואודינזה נפרדו בתיקו 1:1 01:49

קברצחליה נפצע לפני ההפסקה והפרטנופיי קרסו בחוץ במחצית השנייה. צמד למוסקרה המחליף. צפו ב-1:1 של בולוניה מול אודינזה, תיקו גם לרומא, לאציו ניצחה

(גודל טקסט)

אינטר ומילאן איבדו נקודות במחזור הפתיחה של הסרייה A, אבל לפחות לא הפסידו, בניגוד לנאפולי שחוותה הערב (ראשון) אכזבה גדולה בבכורה של אנטוניו קונטה והובסה 3:0 בוורונה. בולוניה, הפתעת העונה שעברה שתשחק בליגת האלופות, הצטרפה לסדרת תוצאות התיקו עם 1:1 ביתי מול אודינזה וכך גם רומא שאכזבה עם 0:0 אצל קליארי. לאציו גברה 1:3 על ונציה.

ורונה – נאפולי 0:3

בשבעת המפגשים הקודמים לא הצליחה ורונה לנצח את אלופת 2022/23, כולל בעונה שעברה שהייתה איומה מבחינת נאפולי, והנה הפעם זה קרה, דווקא על חשבון אנטוניו קונטה. המאמן החדש ראה את שחקניו שולטים ללא עוררין במחצית הראשונה (71 אחוזי החזקה בכדור) והמארחת סיימה ללא איום אחד, אבל חביצ'ה קברצחליה נפצע בראשו רגע לפני ההפסקה ובלעדיו הכול קרס. דיילון ליברמנטו הדהים במתפרצת בדקה ה-50, פרנק אנגיסה נעצר בקורה בצד השני והמחליף דניאל מוסקרה העניש על חור בהגנה בדקה ה-75, אחרי דקה בלבד על המגרש בבכורה שלו בליגה האיטלקית. הקולומביאני השלים צמד בתוספת הזמן והותיר את קונטה מתוסכל לגמרי.

חביצ'ה קברצחליה שחקן נאפולי לאחר שנפצע
פציעה מדאיגה. חביצ'ה קברצחליה | אימג'בנק GettyImages, Emmanuele Ciancaglini
דניאל מוסקרה שחקן ורונה חוגג שער
בכורה חלומית. דניאל מוסקרה | אימג'בנק GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

קליארי – רומא 0:0

ציפיות גדולות היו ברומא בעקבות היכולת הטובה מאז מינויו של דניאלה דה רוסי במהלך העונה שעברה וכמובן לאחר חלון העברות מוצלח, אבל ההתחלה הייתה מקרטעת. האורחת התקשתה להגיע למצבים מול הקבוצה הטקטית של דוידה ניקולה, ודה רוסי הכניס בדקה ה-69 את פאולו דיבאלה בתקווה להשיג הכרעה. אחרי 10 דקות, הארגנטינאי שאמור לעזוב לליגה הסעודית מצא את הראש של חלוץ הרכש ארטיום דובביק, אבל הנגיחה שלו מקרוב נעצרה במשקוף. רזבאן מרין פגש את הקורה בצד השני ושער של לורנצו פלגריני נפסל לאחר מכן, כשהתוצאה נותרה מאופסת. 0:0 ראשון ביניהן מאז נובמבר 2013.

פאולו דיבאלה עם מתיאס סולה שחקני רומא
גם השילוב הארגנטינאי לא הועיל. פאולו דיבאלה עם מתיאס סולה | GettyImages, Enrico Locci

בולוניה – אודינזה 1:1

הפתעת העונה שעברה יצאה לדרך חדשה, ללא טיאגו מוטה, ריקרדו קלאפיורי וכמובן טיאגו מוטה, שעבר ליובנטוס ובמקומו הגיע מפיורנטינה וינצ'נזו איטליאנו. אחרי מחצית ראשונה חלשה, המאמן החדש ראה את ריקרדו אורסוליני מדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-57, אבל בחלוף 10 דקות קיבלה גם אודינזה פנדל. פלוריאן תובאן נעצר אמנם על ידי לוקאש סקורופסקי הפולני, אך הקרן שבאה לאחר מכן הסתיימה בנגיחת שוויון של הבלם האיטלקי לאוטרו ג'אנטי. מישל אבישר פספס הזדמנות להכריע בתוספת הזמן.

לאוטרו ג'אנטי שחקן אודינזה (משמאל) נוגח לרשת בולוניה
קבע עוד תיקו במחזור הפתיחה. לאוטרו ג'אנטי נוגח לרשת בולוניה | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

לאציו – ונציה 1:3

בכורה מוצלחת למרקו בארוני, האיש שהציל את ורונה מירידה ובגיל 60 קיבל הזדמנות ראשונה בקבוצה בכירה. מגנוס קופוד אנדרסן אמנם הדהים עם כדור לחיבורים בדקה השלישית והעניק לעולה החדשה יתרון מוקדם, אבל טאטי קסטז'אנוס השווה שמונה דקות לאחר מכן ומתיאה זקאני הפך בפנדל בדקה ה-44. שער עצמי של ג'ורג'ו אלטארה, אחרי כדור רוחב של מנואל לצארי מצד ימין, סגר עניין עבור לאציו תשע דקות לסיום.

מנואל לצארי שחקן לאציו חוגג שער
לאציו אחת משתי המנצחות היחידות עד כה. מנואל לצארי | אימג'בנק GettyImages, Marco Rosi – SS Lazio

משחקי יום שני בסרייה A:

לצ'ה – אטאלנטה (19:30) יובנטוס – קומו (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי