השכר המעליב בצ'לסי והזעם על נאפולי: הפלונטר של אוסימן

play
איזו מפלה לנאפולי. ויקטור אוסימן | רויטרס
צפו: שער בכורה של אברהם סידר לרומא 2:2 דרמטי בחוץ נגד נאפולי 02:13

האנגלים הציעו לחלוץ הניגרי פחות ממחצית משכרו בנאפולי, שסירבה להצעת עתק מאל אהלי הסעודית. האם הסקורר יעלה ליציע עד ינואר?

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

השם אולי הכי חם והכי גדול שהיה על המדף לקראת סגירת חלון ההעברות אמש היה ללא ספק ויקטור אוסימן. הסקורר הניגרי של נאפולי כבר הודח מסגל הקבוצה והיה מוכן למעבר כששני יעדים על הפרק: צ'לסי או סעודיה. אלא שבסופו של דבר אוסימן נשאר קירח מכאן ומכאן ונשאר בנאפולי, שמצידה כבר צירפה את רומלו לוקאקו ולא בונה על הניגרי.

אז למה למעשה אוסימן לא מצא קבוצה? באיטליה טוענים שהחלוץ סירב להצעה של הבלוז מכיוון שהם הציעו לו שכר של €4 מיליון לעונה ועוד €4 מיליון בבונוסים – שכר שלא היה מקובל על שחקן ברמתו שהרוויח יותר מכפול מזה בנאפולי (כ-10 מיליון יורו לעונה).

החלוץ קיווה לקבל הצעה גדולה בשעות האחרונות של חלון ההעברות והמועדון אכן ניהל משא ומתן עם שני מועדונים שונים, אך לא הצליח להגיע להסכם. על פי הדיווחים אוסימן זועם כעת לא רק על צ'לסי, אלא גם על נאפולי שמצידה לא הגיעה לסיכום עם אל אהלי הסעודית על דמי ההעברה.

שחקן נאפולי ויקטור אוסימן
נאפולי התעוררה במחצית השנייה. אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Emilio Andreoli

בניגוד לשכר ה"זעום" שצ'לסי הציעה לאוסימן, הסעודים היו מוכנים לשלם לאוסימן שכר עתק של 40 מיליון יורו לעונה עם סעיף שחרור. אלא שנאפולי סירבה לדמי ההעברה של 80 מיליון יורו וביקשה 85 מיליון יורו וכך פוצץ מעברו גם לסעודיה.

אוסימן נמצא כעת בפלונטר רציני וייתכן שהוא ייחשב כ"מנודה" ויתאמן בנפרד מהסגל של נאפולי. אלא שיש לו עדיין פתח לתקווה. חלון ההעברות בסעודיה נסגר רק ב-2 בספטמבר, כך שהוא עדיין יכול לעבור לשם אם הוא יקבל הצעה ברגע האחרון.

עוד באותו נושא: ויקטור אוסימן, נאפולי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי