נאפולי זרקה את אוסימן מהסגל ונתנה ללוקאקו את המספר שלו

play
שחקן נאפולי, ויקטור אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Image Photo Agency
צפו: שער מרהיב של בארלה וצמד של תוראם נתנו לאינטר 0:4 ענק על אטאלנטה 01:55

אחרי שסירב להצעה של צ'לסי, הניגרי עלול לשבת ביציע עד ינואר. ג'ון אוגו תמך בו ולא שכח לעקוץ את הפועל באר שבע

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

מערכת היחסים המתרסקת בין נאפולי לוויקטור אוסימן הגיעה לשפל חדש כשהקבוצה מדרום איטליה החליטה לגרוע אותו היום (שבת) מהסגל של הקבוצה לסרייה A העונה. הפרטנופיי החליטו להעניק את המספר 9 לרומלו לוקאקו, בצעד שהבהיר לאוסימן בדיוק מה הם פני הדברים.

בנאפולי ציפו שהחלוץ הניגרי יעבור לצ'לסי לפני שחלון ההעברות ייסגר, אבל הוא סירב להצעה של הבלוז שהייתה נמוכה מדי לטעמו ולטעמם של נציגיו. חלון ההעברות בערב הסעודית פתוח עד יום שני ויכול להיות שאוסימן יעבור לאחת מהקבוצות שם. אם זה לא יקרה, הוא כנראה יישב ביציע עד שחלון ההעברות של ינואר ייפתח.

נאפולי ניהלה מגעים ארוכים עם צ'לסי ועם אל אהלי הסעודית, בתקווה שאחת מהן תגיש הצעות שיספקו אותה ואת החלוץ. האנגלים הגישו לאורך הקיץ "בין 5 ל-7 הצעות לנאפולי", לפי הדיווחים, אבל אחרי שסוף סוף הגיעו לעמק השווה עם נאפולי, השחקן עצמו סירב. אל אהלי הסכימה לעמוד בתנאי השכר שלו: כ-10 מיליון יורו לעונה, אבל בסוף החליטה לקנות את אייבן טוני ולא אותו.

אוסימן שיחק בנאפולי מאז 2020 ובארבע השנים שלו בקבוצה ביסס את מעמדו כאחד החלוצים הטובים בעולם. הוא כבש 76 שערים ב-133 משחקים בכל המסגרות והיה אחד הברגים המרכזיים בזכייה באליפות בעונת 2022/23.

נאפולי גרעה היום גם את המגן מריו רוי מהסגל.

שחקן נאפולי, ויקטור אוסימן
בדרך לפרידה מכוערת, אם לא עכשיו אז כנראה בינואר. אוסימן | GettyImages, Ciancaphoto Studio

מי שסיפק היום שורה של ציוצי תמיכה באוסימן, הוא חברו ובן ארצו, ג'ון אוגו, שכתב: "אחי, אני אוהב אותך ותומך בך בכל החלטה שתקבל".

אקס הפועל באר שבע, ששיחק בעונה שעברה במכבי יפו, המשיך: "אני מדבר עם אוסימן, ואנשים עונים לי שסטרלינג וסאנצ'ו קיצצו בשכר כדי לעבור קבוצות. אתם אמיתיים? בלי לזלזל בשמות הנ"ל, אוסימן הוא הכדורגלן האפריקאי הכי טוב והכדורגלן השמיני הכי טוב בעולם".

במסגרת ההתייחסות שלו לעולם ההעברות בכדורגל בהקשר של אוסימן, אוגו חזר על הטענות שהפועל באר שבע הסתירה ממנו הצעות ועקץ את האקסית: "עשיתי דברים טובים בהרבה קבוצות ומה קיבלתי בחזרה? אפס אמון. אתם אולי לא יודעים, אבל לפני 6 שנים בטיס הציעה עליי 4 מיליון יורו והמועדון ששיחתי בו הסתיר את זה ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי