מפתיע מאוד: ויקטור אוסימן יעבור בהשאלה לגלאטסראיי

play
ויקטור אוסימן, שחקן נאפולי | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro
צפו: לוקאקו הבקיע בבכורה, נאפולי כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה 1:2 02:58

החלוץ נגרע מסגל נאפולי עקב דרישתו לעזוב וידע שלפניו חודשים ארוכים ביציע, בטורקיה חלון ההעברות עדיין פתוח וכך נסללה דרכו לאיסטנבול

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

ויקטור אוסימן נגרע בסוף השבוע מסגל נאפולי ואת המספר 9 שלבש על גב החולצה קיבל רומלו לוקאקו, שנרכש מצ'לסי בתור מחליפו, כל זאת על אף שפוצצה העברתו לצ'לסי ושהוא בשלב זה מסרב לעבור לערב הסעודית. כעת, לפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו, הניגרי צפוי לעבור במפתיע לגלאטסראיי.

אוסימן הוביל את נאפולי ביחד עם חביצ'ה קרבצחליה לזכייה באליפות ב-2023, כמה חודשים לאחר מכן חתם במפתיע על הארכת חוזה עד 2026 ונקבע לו סעיף שחרור בסך 130 מיליון יורו. שמו נקשר בעיקר עם פריז סן ז'רמן וצ'לסי, אך הצעות בגובה הסכום שנקוב בסעיף השחרור לא הגיעו והוא לא הצליח להשתחרר מנאפולי. הקיץ הוא דרש לעזוב, אבל שוב לא השיג את מבוקשו וידע כי אם לא יעזוב בקרוב, יישב ביציע עד חלון ההעברות של ינואר – בהמשך לכך שכבר נגרע מהסגל. כדי לא לשבת ביציע חצי שנה, עליו לעבור לאחת הליגות שבהן החלון עדיין פתוח – כאן נכנסה גלאטסראיי הטורקית לתמונה. אוסימן, כך דווח, השיב בחיוב להצעה ונאפולי קרובה לסיכום עם גלאטסראיי על מעברו בהשאלה לפי פבריציו רומנו.

שחקן נאפולי, ויקטור אוסימן
שחקן נאפולי, ויקטור אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Image Photo Agency

בסעודיה הייתה זו אל הילאל שניסתה במעט בכל מחיר לצרפו, אבל בסופו של דבר הנחיתה את אייבן טוני מברנטפורד, כך שאוסימן ככל הנראה כבר לא על הפרק מבחינתה. מעבר לטורקיה הוא מאוד מפתיע כי אוסימן בן ה-25 קיווה לשחק באחת הליגות הבכירות, אבל ככל הנראה שלא נותרה אלו ברירה. לפי פבריציו רומנו, גלאטסראיי תשלם את כל שכרו של הניגרי המוערך בכ-10 מיליון יורו בעונת המשחקים הקרובה ולא תקבל כסף עבור ההשאלה, אבל בתמורה אוסימן יחתום על הארכת החוזה בעונה נוספת לקראת מכירה מסתמנת בקיץ בעוד שנה. לטורקים לא תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בסיום העונה.

גלאטסראיי הודחה מליגת האלופות על ידי יאנג בויז בשלב הפלייאוף והיא תשחק העונה בליגה האירופית, זכתה להגרלה שנחשבת לנוחה במיוחד למעט משחק באמסטרדם נגד אייאקס במחזור הסיום והיא בהחלט מועמדת להעפיל לשמינית הגמר. אם אוסימן יצטרף, ישתף פעולה בהתקפה עם מאורו איקרדי ושחקני הכנף הטורקים קרם אקטורקולו ובאריש יילמאז.

אוסימן שיחק בנאפולי מאז 2020 ובארבע השנים שלו בקבוצה ביסס את מעמדו כאחד החלוצים הטובים בעולם. הוא כבש 76 שערים ב-133 משחקים בכל המסגרות והיה אחד הברגים המרכזיים בזכייה באליפות בעונת 2022/23.

עוד באותו נושא: ויקטור אוסימן, נאפולי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי