אלפי אוהדי גלאטסראיי ערכו קבלת פנים לאוסימן באמצע הלילה

התרגשות שיא נרשמה בשדה התעופה באיסטנבול כאשר החלוץ נחת ב-4 בבוקר לקראת מעברו מנאפולי. אפילו אחת היריבות התרגשה: "נארח שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

ויקטור אוסימן נחת הלילה (בין שני לשלישי) בטורקיה סביב השעה 04:00 בבוקר וכשיצא מהמטוס הפרטי על אדמת איסטנבול, חיוך גדול נפרש על פניו. אלפי טורקים המתינו לו בשדה התעופה וערכו לכבודו קבלת פנים חמה, שלא לומר יוצאת דופן, לקראת מעברו מנאפולי לגלאטסראיי.

כידוע, החלוץ הניגרי קיווה לעזוב הקיץ את נאפולי חרף סעיף השחרור שלו בגובה 130 מיליון יורו ולאורך שבועות ארוכים נקשר עם מעברים למועדוני פאר כמו פריז סן ז'רמן וצ'לסי, אלא שבעלי נאפולי אורליו דה לורנטיס, כהרגלו, לא ממהר לשחר את כוכביו. דה לורנטיס הסכים בסופו של דבר להתפשר על 85 מיליון יורו, אבל צ'לסי לא הייתה יכולה לשאת בעלויות, אל הילאל הסעודית צירפה בסופו של דבר את אייבן טוני והחלוץ שהוביל את נאפולי לאליפות ב-2023 ועמד על סירובו לעזוב, נגרע מהסגל ובמהלך שלא מותיר שום מקום לספק לכך שהיה עולה ליציע, המספר 9 – שלבש על גבו – עבר מיידית לרומלו לוקאקו, חלוץ הרכש מצ'לסי.

מכיוון שחלון ההעברות בערב הסעודית נסגר וגם במרבית מדינות אירופה כבר לא ניתן לבצע העברות, אוסימן מוצא את עצמו בגלאטסראיי – אלופת טורקיה שכשלה בניסונה להעפיל לליגת האלופות ותשחק העונה בליגה האירופית. לפי הדיווחים, גלאטסראיי תשלם את שכרו בנאפולי לעונה הקרובה המוערך בכ-10 מיליון יורו ותזכה לפיצוי אם יימכר בינואר. נאפולי, בתמורה להשאלה ללא תמורה, תאריך את חוזהו בעונה נוספת – במטרה למכור אותו לכל המאוחר בקיץ הבא.

ההתרגשות מאוד גדולה בטורקיה, אבל מסתבר שלא רק. RFS ריגה, שתפגוש גם את מכבי תל אביב בליגה האירופית העונה, תארח את גלאטסראיי וברשת "X" לא הסתירה את השמחה מהגעת אוסימן: "שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם יגיע לריגה כדי לשחק נגד RFS", בישרה לאוהדים.

אוסימן שיחק בנאפולי מאז 2020 ובארבע השנים שלו בקבוצה ביסס את מעמדו כאחד החלוצים הטובים בעולם. הוא כבש 76 שערים ב-133 משחקים בכל המסגרות והיה אחד הברגים המרכזיים בזכייה באליפות בעונת 2022/23.

עוד באותו נושא: ויקטור אוסימן, נאפולי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי