שוקע בחובות: ססק פברגאס עלול להיזרק לרחוב עקב אי תשלום שכר דירה

play
ססק פברגאס מאמן קומו 1907 | GettyImages, Chris Ricco
צפו: קומו כבשה שער ראשון בסרייה A אחרי 21 שנה וסחטה 1:1 בקליארי 02:04

שחקן העבר שמאמן את קומו, צבר חוב של מעל ל-30 אלף יורו. אם לא יסדיר את העניין במהרה, המשטרה עלולה לפנות אותו

(גודל טקסט)

ססק פברגאס, המאמן בן ה-37 של קומו, שנמצאת אחרי ארבעה מחזורים במקום ה-18 בסרייה A, עשוי להיתקל בבעיה חמורה גם מחוץ למגרשי הכדורגל, בעקבות בעיות כספיות אישיות. בדיווח שעלו באיטליה נכתב כי פברגאס, לשעבר כוכב ברצלונה ואלוף העולם עם נבחרת ספרד, לא שילם את שכר הדירה עבור הנכס שבו הוא גר עם משפחתו.

על פי הדיווחים בארץ המגף, בעל הדירה של המאמן הספרדי פנה לבית המשפט לאחר שנכשל בניסיונותיו להפעיל לחץ על עורך דינו של המאמן. החובות מסתכמים בסכום של כ-36,000 יורו, הכוללים שכר דירה שלא שולם והוצאות נוספות. אם פברגאס לא יצליח לסדר את ענייניו לפני מועד הדיון הראשון, שיתקיים בשבוע הבא, הוא עלול להתמודד עם פינוי מהדירה על ידי המשטרה המקומית.

ססק פברגאס
מתמודד עם בעיות גם מחוץ למגרשי הכדורגל. ססק פברגאס | אימג'בנק GettyImages, Timothy Rogers

המאמן הגיע לקומו בעונת 2022/23 ממונאקו. הוא שיחק בקבוצה עונה אחת ואחריה פרש והשתלב בצוות האימון. אחרי כמה חודשים מונה לאמן הראשי והצעיד את הקבוצה לסרייה A. למרות התחזקות הקבוצה עם שחקנים מוכרים כמו רפאל וראן, שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, וסרג'י רוברטו, קפטן ברצלונה לשעבר, קומו חוותה פתיחת עונה מורכבת ונמצאת כיום במקום ה-18 בטבלה לאחר שתי הפסדים ושני תוצאות תיקו.

פברגאס, שזכה בכמה תארים בולטים לאורך הקריירה שלו, כולל אליפות העולם ואליפויות אירופה, לא התייחס עד כה לסיבות מאחורי סירובו לשלם את שכר הדירה. אם המצב לא ישתנה, עשוי פברגאס למצוא את עצמו לא רק בסיכון מקצועי אלא גם במצב בעייתי מחוץ לקריירה שלו כמאמן קבוצת כדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי