רומא פיטרה את דניאלה דה רוסי, איבן יוריץ' החליף אותו

play
מאמן רומא, דניאלה דה רוסי | GettyImages
צפו: אמפולי ניצחה 1:2 את רומא משער בדקה ה-93 ושרדה בצורה הכי דרמטית 02:09

שחקן העבר האגדי סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה אחרי פתיחת עונה רעה. ב-30 משחקים הוביל את הג'אלורוסי ל-14 ניצחונות

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

רומא הודיעה היום (רביעי) על פיטוריו של המאמן דניאלה דה רוסי, אחרי פתיחת עונה לא טובה שכללה שלוש תוצאות תיקו והפסד בארבעת מחזורי הפתיחה. שחקן העבר האגדי של הג'אלורוסי מונה למאמן זמני בינואר 2024, אחרי שז'וזה מוריניו פוטר – ולפני כמה חודשים המועדון הודיע שהוא ימשיך כמאמן קבוע.

בינתיים, מחליפו כבר מונה: איבן יוריץ' הקרואטי בן ה-49, שאימן את טורינו מ-2021 עד תום העונה שעברה ולפני כן עמד על הקווים של ורונה, גנואה (בשלוש קדנציות שונות), קרוטונה ומנטובה, חתם על חוזה עד סוף העונה שבמסגרתו קיימת אופציה להארכה עד 2026 אם רומא תעפיל לליגת האלופות.

דה רוסי נולד בבירת איטליה ושיחק ברומא בשנים 2001-2019, לפני עונת פרישה קצרה בבוקה ג'וניורס. הוא רשם 616 הופעות בכל המסגרות – שני רק לפרנצ'סקו טוטי (786 הופעות) והיה אחד השחקנים הכי מזוהים עם רומא ב-25 השנים האחרונות.

מאמן רומא, דניאלה דה רוסי
שילם את המחיר. דה רוסי | אימג'בנק GettyImages, Silvia Lore

האוהדים קיוו מאוד שהחיבור המחודש עם אחד מיקיריהם יהפוך להצלחה רומנטית. שלושת המשחקים הראשונים שלו על הקווים הסתיימו בניצחונות, אבל הוא לא הצליח להוביל את רומא לליגת האלופות. העונה התוצאות לא היו מספיק טובות ודה רוסי סיים את דרכו אחרי 30 משחקים בכל המסגרות; 14 ניצחונות, 9 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים.

"החלטת המועדון התקבלה מתוך התחשבות באינטרסים של הקבוצה, כדי לחזור למסלול בשלב מוקדם של העונה", נכתב בהודעה של רומא, "דניאלה, רומא תמיד תהיה הבית שלך. אנחנו מודים לך מעומק ליבנו את העבודה שלך בחודשים האחרונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי