נאפולי חזרה לליגה עם 0:2 על ורונה

שחקני נאפולי חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

מיליק ולוסאנו כבשו למחזיקת הגביע הטרייה, שהשתלטה על המקום השישי. סימאונה נתן לקליארי ניצחון דרמטי על ספאל, שלושער לקורנליוס ב-1:4 של פארמה על גנואה

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. מחזיקת הגביע הטרייה, נאפולי, ניצחה בחוץ את ורונה ובמקביל ספאל סיימה בתיקו נגד קליארי. כמו כן, פארמה הביסה 1:4 את גנואה ועלתה למקום השביעי וטורינו ניצחה 0:1 את אודינזה.

ורונה – נאפולי 2:0
אחרי שחגגו זכייה בתואר, התכולים שבו לליגה עם ניצחון והשתלטו בחזרה על המקום השישי, ממנו עולים למוקדמות הליגה האירופית. מנגד, המארחת החמיצה הזדמנות גדולה לעקוף את נאפולי ונותרו במקום השמיני. ארקדיוש מיליק העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-38, כשהתחבר מצוין לכדור קרן של מתיאו פוליטנו ונגח מדויק לרשת. הגול השני הגיע בצורה דומה, כאשר בתוספת הזמן של המחצית השנייה, אירווינג לוסאנו הגיע ראשון לכדור קרן של פאוזי גולאם ונגח פנימה כדי לחתום את תוצאת המשחק.

נאפולי חזרה לליגה עם ניצחון | Emilio Andreoli/Getty Images

גנואה – פארמה 4:1
האורחת הצליחה להשיג שלוש נקודות וטיפסה על חשבונה של מילאן למקום השביעי, אשר מוביל לליגה האירופית בסיום העונה. מנגד, המארחת נעצרה אחרי שגברה במחזור הקודם 1:2 על אותה מילאן ונותרה מסובכת בקרבות התחתית. כרגע היא מדורגת במקום ה-17 עם 25 נקודות, מספר זהה לזה של לצ'ה שנמצאת מתחת לקו האדום. אנדראס קורנליוס קבע בדקה ה-18 0:1 לפארמה, 11 דקות לפני שדומניקו קרישיטו החמיץ פנדל לגנואה. בדקה ה-33 קורנליוס הנפלא השלים צמד עם סיומת מצוינת מתוך הרחבה ובדקה ה-53 כבר חגג שלושער עם נגיחה נפלאה שקבעה 0:3. יאגו פאלקה צימק בדקה ה-59 בפנדל ל-3:1 ומי שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87 היה דיאן קולוסבסקי עם בעיטה נפלאה לפינה הקרובה מתוך הרחבה.

אנדראס קורנליוס חוגג | Paolo Rattini/Getty Images

טורינו – אודינזה 0:1
שתי הקבוצות הגיעו לקרב התחתית עם 28 נקודות ובמומנטום רע. לבסוף, המארחת קטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון (מתוכם הפסידה שישה), השיגה שלוש נקודות חשובות, עלה למקום ה-14 והגדילה את הפער מהקו האדום לשש. מנגד, האורחים מהמקום ה-15 עדיין מסובכים וסופרים כבר שמונה משחקים ללא ניצחון. אנדראה בלוטי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-16 עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה ותגובה לא טובה של שוער אודינזה, חואן מוסו הארגנטינאי.

אנדראה בלוטי חוגג עם ניקולס אנקולו וגלייסון ברמר | Valerio Pennicino/Getty Images

ספאל – קליארי 1:0
הקבוצה מהעיר פרארה, שמדורגת במקום הלפני אחרון, הייתה זקוקה נואשות לניצחון כדי לשפר את סיכוייה לשרוד בסרייה A, אך לא הצליחה להשיג אפילו נקודה. האורחת קטעה רצף של ארבעה הפסדים ועלתה למקום העשירי. ג'ובאני סימאונה כבש את שער הניצחון הדרמטי של קליארי, עם נגיחה מקרוב בדקה ה-94.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי